Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door biancs, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn man (31) en ik (28) zijn voor de eerste ronde bezig. Allemaal erg spannend want hopelijk mogen wij over 2 weken testen.. We hebben geen idee hoe dat het allemaal gaat lopen. Sinds 2009 slik ik geen pil meer omdat ik last had van onregelmatige cyclus en heb er toen bewust voor gekozen om geen andere vorm (behalve de rubberen variant) van anticonceptie te gebruiken.

Nadat ik 60kg ben afgevallen (nu gezond gewicht) is mijn cyclus op bijna de minuut nauwkeurig en regelmatig. Dus dat geeft in elk geval een soort van indicatie voor de 'knutsel'dagen. Verder doen we gewoon wanneer we zin hebben en zien we wel wat dat dit jaar ons gaat brengen.

Veel liefs

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, succes met zwanger worden ;)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Welkom!!!! En even buiten dat ik je heel veel succes wens met het zwanger raken, proficiat met je gewicht zeg, 60 kg das niet niks natuurlijk!! Knap gedaan hoor!!!

4. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Knap gedaan zoveel gewicht verloren! Mag je heel trots op zijn... Succes met zwanger worden en veel plezier hier met teuten... :D

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Dankjulliewel voor het welkom. Die 60kg heb ik wel deels zelf gedaan. Maar toch ook weer niet. 19mnd geleden heb ik een maagverkleining gehad. Sinds juni ben ok stabiel en in november heb ik groen licht gekregen voor een zwangerschap. Ik hoop hier veel te lezen. :D wij kijken er in elk geval heel erg naar uit.

Deel Deze Pagina