Hoi, Marianne hier!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Marianne78, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marianne78

Marianne78 Actief lid

Feb 10, 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Hoi Allemaal!

Ik ben Marianne, 33, getrouwd en heb net ontdekt dat ik in verwachting ben :). Het wordt ons eerste kindje na ruim 2 jaar van 'proberen' en hopen. Drie maanden terug overleed mijn moeder en voordat ze overleed hebben we het nog gehad over onze kinderwens en mijn moeder zei toen: "Lieverd, het komt wanneer jij daar klaar voor bent... Je zult zien: op het moment dat je het van je af zet raak je zwanger. Zo ging het ook met papa en mij voordat ik verwachting van je broer raakte".
    We hadden alles op een laag pitje gezet omdat we zoveel aan ons hoofd hadden en nu... Opeens... Over 'the circle of life' gesproken.
    Het is nog heel pril dus we moeten nog even voorzichtig zijn met vertellen maar het liefst wil het van de daken schreeuwen. Daarom doe ik het maar even hier:

HOERA, IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!

Ik heb drie testen gedaan om het zeker te weten hahaha! Na twee testen met vage streepjes was ik er klaar mee en dacht ik: "Ik moet ook gewoon zo'n test hebben die zegt 'zwanger' of 'niet zwanger'" Dus hup... Terug naar de winkel, test gehaald, weer wachten op een plasje en al na een minuut was de uitslag zeer duidelijk: 'zwanger' :)
    Hoewel ik mijn moeder enorm mis ga ik er ook enorm van genieten omdat ik een gevoel heb dat dit een cadeautje van mijn ouders is (mijn vader is in 2002 overleden) en omdat het vooral enorm gewenst is. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts en verder laat ik het zoveel mogelijk over me heen komen!

Liefs, Marianne

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

welkom en van harte gefeliciteerd :) succes met de zwangerschap

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk nieuws en wat lekker om het hier voluit te zeggen. Gefeliciteerd!

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Welkom, veel plezier hier op ZP en van harte met je zwangerschap :D!

Share This Page