Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Semana, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semana

Semana Nieuw lid

27 feb 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben Semana. Mijn man en ik zijn 33 jaar oud, bijna een jaar getrouwd en nu samen ruim een jaar in behandeling bij de fertiliteitskliniek MCL Leeuwarden.

Bij mij is - ongeveer 14 jaar geleden - PCOS geconstateerd. Bij mijn man is - gelukkig - alles in orde. De eerste kuur Clomid deed heel goed zijn werk. Bij de tweede kuur hebben we geen echo laten maken. Bij de 3e wel en opnieuw was alles goed. Prachtig baarmoederslijmvlies en een hele mooie, rijpende eicel. :)

In december 2011 heb ik de kuur voor 1x overgeslagen i.v.m. feestdagen en Oud & Nieuw. In januari dit jaar werd ik uit mijzelf niet meer ongesteld. Met een kuur Primolut kwam het wel en direct weer een kuur Clomid gedaan, maar na 4 echo's hebben we moeten concluderen dat Clomid 500 geen resultaten meer geeft.

Ik slik momenteel mijn 2e kuur Primolut en ga dan een dubbele dosis Clomid proberen.

Wij zijn ons bewust van het feit dat er misschien helemaal niets aan de hand is. De kans dat de dubbele dosis zijn werk wel doet is er gewoon. Het is alleen "weer" even afwachten.

Wel hadden wij graag vantevoren even geweten dat de werking van Clomid "zomaar ineens" kan verdwijnen. :( In deze situatie dit je niet op negatieve verassingen te wachten.

Ik dacht altijd, och ik ga me niet zo druk maken als ik dit traject in ga.
    Stom, want je denkt er de hele dag aan ... ongemerkt. We willen ons niet aanstellen, want we zijn ons ervan bewust dat het misschien allemaal nog veel zwaarder gaan worden.

Ik ga jullie ervaringen lezen en volgen. Misschien zijn er mensen bij die - net als wij - nog in de begin en uitprobeerfase zitten.

Succes allemaal!
    Lieve groetjes uit Friesland,

Semana

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, succes met zwanger worden.
    Op den duur kun je immuum worden voor clomid en kun je overgaan op het spuiten van hormonen..

3. silvermist

silvermist Niet meer actief

welkom en succes :)

Deel Deze Pagina