Even voorstellen!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door marl0es, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Hallo Alllemaal,

Ik ben marloes en 22 jaar...ik ben 2 maanden gestopt met de pil en ben vandaag ongesteld geworden :x we willen het zo graag... misschien te graag !!

Ik hoop dat er meerdere meiden zijn die hier last van hebben haha

gr marloes

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welkom en veel succes!!

3. Jetta30

Jetta30 Actief lid

20 sep 2011
    336
    0
    16
    Hoi Marloes

Ja hier hebben we allemaal last :)
    Hoop dat je snel gezond rond zwanger bent!!!!
    Succes

4. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    Dankjewel! hebben jullie nog tips?

Groetjes

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Uhm tips..... lees op je gemak t forum een beetje door. En hoelang is je cyclus? Zou aantal dgn bij houden. Weet je of regelmatig bent. En laat t op je af komen en heb je vragen stel ze gerust hier op t forum. Daar zijn we hier voor.

6. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    ik had 15 dagen geleden mijn eisprong en ben dus vannochtend ongesteld geworden... geen idee hoelang mijn cyclus dan is... ik voel mijn eisprong altijd dus dan weet ik dat ik na 14 dagen ongeveer ongesteld word... maakt me gewoon onwijs onzeker dat ik nu niet zwanger ben omdat we dagen voor mijn eisprong seks hebben gehad, na mijn eisprong..... en snap ook wel dat het niet gelijk raak kan zijn maar kan er met niemand over praten alleen met mijn vriend, die probeerd me constant gerust te stellen maar dat lukt hem niet hihi...

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wanneer was je vorige ongi (ongesteld) want dit was dan je 2e cyclus na pilstop? Je lichaam kan ook nog aant ontpillen zijn. Bij de een gaat dat sneller dan bij de ander. En nog niet onzeker worden meid. Je lichaam moet weer aant werk nu eigenlijk. Tis wel fijn dat je je eisprong voelt. Ik voel t nl niet echt goed.
    En ik ken t. Je stopt met de pil en gaat voor een uk. Dan wil je dat t liefst zo snel mogelijk. Maar hoe moeilijk t ook is, probeer je niet te gek te maken. Er wordt ook gezegd dat als je t zooo graag wilt dat t dan op de 1 of andere manier niet lukt. Je zult ook gaan horen "laat t (meer) los". Ja kan wel maar is zo moeilijk. Wat ik wil zeggen is, gewoon ongi afwachten tot t weg is en lekker gaan klussen (sex). En hier gewoon mee gaan kletsen.op t forum. Van lieverlee krijg je er zicht en antwoorden op.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En ja die mannen proberen t wel. Maar zijn daar vaker nuchterder in. Zeg vaak zat tegen die van mij... ja jij voelt niet van alles! Nu istie ook erg blij dat ie geen vrouw is. Nu hij weet wat mij te wachten staat. Ach jah.

9. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    haha, tja mannen... ik had met allemaal rare letters in me agenda gezet wanneer ik ongesteld was geworden en wanneer ik dan mijn eisprong zou hebben, maar lees het nu terug en snap er helemaal niks meer van hihi... ben jij al zwanger? en hoe oud ben je? liefs marloes

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha ja dan heeft opschrijven geen zin als je t niet meer snapt. Ik had in mn agenda op mn telefoon op dag dat ik ongi werd ONGI gezet. Eisprong weet ik niet altijd zeker. Anders zou je als je t schriftelijk bij houd een rood rondje om de datum zetten wanneer je ongi bent geworden en een groene bij eisprong.

Bij veel meiden kun je in het onderschrift lezen of ze zwanger zijn of nog aan de klus zijn. En eventueel aanvullende info. Kijk maar naar die van mij. Ook heb ik een banner (pas als mn ei is geweest) en kun je zien waar ik in mn cyclus zit.
    Zoals je ziet wisselt mn cyclus nogal en helaas is het ons nog niet gegund om een kleine uk te verwachten. Ik zit nu 1 dag voor NOD. En als ik nu niet zwanger ben krijg ik 5 april een kijkoperatie om te kijken of eileiders doorgankelijk zijn. En daarna met IUI beginnen. Ik ben al een oydje haha ben pas 30 geworden.

Ow en tip. Mocht je in een NOD topic mee gaan schrijven of lezen. Laat je niet gek maken door de kwaaltjes die anderen hebben en jij misschien ook voelt enzo. Neem van mij aan..... het vrouwenlichaam is kampioen int voor de gek houden. En jammer genoeg lijken veel zwangerschapskwaaltjes ook op naderende ongesteldheid. Succes meid en als je vragen hebt..... SHOOT!

11. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    ohja nu zie ik het inderdaad.. jeetje wat heftig meis! wel spannend dan allemaal! operaties enzo..

haha ja ik denk dat iedereen zich wel een beetje gek laten maken door de verhalen van andere!! IK BEN benieuwd of je dan morgen ongi word.. succes!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Marloes hoop natuurlijk dat ik t niet word haha. Maar we zullen t zien.

13. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    nee dat snap ik!!! ik was gister ook zo in de zenuwe en had al 3x zo'n vroege test gedaan.. zonde van me geld natuurlijk wacht het voortaan gewoon af... heb mn handtekening al gewijzigd... leuk dit :D

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Leuke banner!! En ik heb er ook wat testen tegen aan gegooid hoor. Welke had je? Ik die vant Kruitvat 2 voor 5 euro. Tegenwoordig test ik niet zo snel meer. En al wat rondgesnuffeld op t forum?

15. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    Ik had volgens mij van predictor.. zo"n vroege en 1tje voor als je overtijd bent.. ja een beetje vind et lastig dat alle nieuwe verhalen op de laatste pagina's staan haha..

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja dat is even wennen en uitvogelen. Goed lezen en kijken en je raakt er in thuis.

Die van Kruitvat zijn gevoeliger. Ken die van predictor niet.

Deel Deze Pagina