Hoi, Ik wil mij even voorstellen. Ik ben 38 jaar en getrouwd en we hebben samen een dochter van 2 jaar. Het heeft bijna 3 jaar geduurd voordat we van onze dochter zwanger werden. Vorig jaar was ik zwanger van de tweede, helaas is dat na 15 weken misgegaan. Ondanks goede echo en combinatietest bij 12 weken, bleek de baby bij de standaardcontrole bij 15 weken niet meer te leven en ben ik bevallen van een klein jongetje in het ziekenhuis. Hierna heb ik veel problemen met mijn cyclus gehad en in het ziekenhuis zouden ze dit onderzoeken. Nu had ik echter afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest in mijn handen. We zijn dus zwanger. We durven niet blij te zijn, bang voordat het weer misgaat. Het is een spannende tijd.
Hoi Kedi poeh wat een klap , 15 weken is erg ver al , hoop dat je nu een mooie zorgeloze zwangerschap mag hebben! iig toch gefeliciteerd !!!
Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap Ik herken je angst, probeer ondanks dat toch te genieten meid. Hopelijk blijft het deze keer goed gaan.