Na heeeeel vaak en veel gelezen te hebben op dit forum dan toch maar een profiel aangemaakt zodat ik gezellig mee kan 'kletsen'. Ik ben Lizzy en woon samen met mijn lieve vriend in Eindhoven. We hebben allebei een leuke baan, lieve familie en vrienden, kortom alles prima voor elkaar! Wij willen heel graag een kindje en afgelopen weekend had ik een postitieve zwangerschapstest in mijn hand. Helemaal gelukkig natuurlijk, maar meteen ook heel bang dat het weer mis gaat (heb eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad). Dit worden dus voor ons hele spannende weken. Ik hoop hier een beetje gezelligheid en rust te vinden, zodat mn vriend niet gillend gek wordt van me (we hebben het nog aan niemand vertelt). Liefst Lizzy
Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap Hopelijk zit het deze keer op de goede plek en blijft het goed gaan.
Hou Lizzy Gefeliciteerd! Snap dat het spannend voor jullie is zeker na wat je al hebt mee gemaakt. Maar probeer zo veel mogenlijk te ontspannen, en wel te genieten, anders heb je daar straks achteraf weer spijt van. Positief proberen te denken meid het komt vast allemaal goed
Bedankt voor jullie lieve reacties, ik moet inderdaad maar eens gaan genieten nu potverdikkie... Al die stress is al helemaal niet goed voor ons kleine friemeltje.
Gefeliciteerd meid! En wat een uitkomst hè dit forum, denk dat het veel tuterende oren scheelt bij onze mannen
Inderdaad, onze mannen zijn hier heeeel blij mee... Helaas lijkt het bij mij alweer verkeerd te gaan, zie mn bericht bij miskraam "dit gaat weer fout"...