He allemaal nou ik ben ook nieuw hier. Om privesie redenen ga ik niet mijn eigen naam gebruiken. Want ik weet niet wie van mijn werk omgeving en prive omgeving hier ook nog rond kijkt. Mijn vriend en ik zijn nu 4,5 maanden samen en wonen sinds 4 weken nu bij elkaar. We hebben ons eigen huisje en zijn vanaf het begin direct helemaal gek met elkaar. Nu zijn we al aan het praten over kinderen. Veel mensen vinden he veel te vroeg en daarom dat ik mij dus hier heb aan gemeld. Met mijn moeder kan ik er over praten. Echter die vind het ook nog heel vroeg. Mijn vriend is 28 woont al sinds zijn 17 op zich zelf en ik ben 26 heb altijd tot nu toe bij mijn ouders gewoont. Maar wel zijn we allebij heel zelfstandig. Ik heb heel veel vragen en wil graag jullie mening hier ook over horen. Maar ik zal eerst de forums gaan door lezen wat jullie allemaal al gepost hebben liefs lovekid
Welkom lovekid. Hopelijk is het snel raak bij jullie. En ik denk altijd maar : als je er allebei achterstaat, is het nooit te vroeg. Ik wist vanaf dag 1 al dat ik kinderen wou met mijn man. Alleen hadden wij toen de keuze gemaakt te wachten.
Hallo, ik ben ook nieuw hier. Wij hebben hetzelfde probleem, we maken ons bij een paar mensen zorgen om wat ze ervan vinden, en dat ze er misschien niet eens blij mee zouden kunnen zijn, maar vind nu eigenlijk daarbij me daar helemaal niet mee bezig hoef te houden. Wij krijgen een kindje en jullie willen samen een kindje, en wat een ander er van vind is lekker zijn probleem. Als het voor jullie goed zit dan is het gewoon goed, je voelt zelf wanneer je er klaar voor bent! Heel veel succes en plezier met het lezen van alle leuke verhalen en reacties, dat ga ik ook zeker doen! Liefs Lyn
Bedankt voor jullie reacties en ik ben blij dat wij niet de enige zijn, die zo vroeg in een relatie een kinderwens hebben.