hey luitjes wij zijn ook net begonnen,gestopt met de pil en nu maar hopen.. maar we vragen ons af heeft iemand nog tips : wat wel goed is en wat echt niet goed is..om zwanger te raken. we zijn al bijna gestopt met roken en wijntje laten we nu ook staan.. ben ook al wel begonnen met foliumzuur.. en zelfs de namen hebben we al hihi maar tips zijn nog altijd welkom...of gewoon lekker gezellie kletsen groetjes steve en yvet
Welkom, en antwoorden op je vragen daar zou ik even gaan rondneuzen op deze site. Er staan genoeg info op deze site.
Hey hey bedankt voor jullie reacties, we zijn idd al bezig met info op te zoeken op de site..en zijn wel wat meer wijzer geworden van de info alvast bedankt groetjes Steve en Yvette
Welkom! Ik ben hier ook nog niet zolang....als je hier wat rondneust op het forum kom je heel wat te weten. Ik ben al heel wat wijzer geworden in dat kleine poosje. Succes....
Welkom hier en hopelijk is het gauw raak! En inderdaad er staat genoeg info op de site..als je een vraag hebt kan je die ook gericht vragen bij het onderdeel 'zwanger worden' en je kan ook kletsen met meiden die hun NOD (niet-ongesteldheids-dag) afwachten, bij de NOD lijsten. Veel plezier!