Hallo allemaal, even een intro en een bedankje. Allereerst het bedankje want deze pagina heeft me veel steun gegeven in de afgelopen week, en waarom dat zo is ga ik zo delen Op 15 Maart hebben mijn vriend en ik besloten dat het tijd werd te stoppen met de pil. Ik heb nagenoeg geen vriendinnen met kinderen en dus ook een enorm gebrek aan ervaring en besloot mij te wenden tot internet. Deze pagina stond bij bijna iedere vraag die ik intikte in google bovenaan. Het fijnste hieran was dat ik besefte dat er heel veel mensen met exact dezelfde vragen en onzekerheden rondliepen als ik. Ik had mijn eerste periode keurig na 27 dagen en vorige week vrijdag zou dit weer gaan gebeuren. Deze maand hadden we een hele hoop andere dingen aan ons hoofd en de optie dat het raak zou zijn is niet in me opgekomen, we waren er immers zo goed als niet mee bezig. Afgelopen vrijdag reed ik naar mijn werk en voelde de periodieke krampen al opkomen. Ik vond mezelf hier niet zo handig want ik moest nog een hele dag en had geen tampons bij me. Gelukkig bleef het uit al ben ik wel 10 keer naar de wc gerend met angst voor doorlekken. Zaterdagochtend compleet bezweet en volle overtuiging dat alles onder het bloed zou zitten. Niet dus, al voelde ALLES in mijn lichaam ongesteld. Ik ging er van uit dat dit nog steeds door het ontpillen kwam. Zondag werd ik onrustiger. Ik liep al de derde dag met alle verschijnselen van ongesteldheid behalve het bloed. Zondagavond op google gesprongen en hier meerdere verhalen gelezen over diezelfde verschijnselen. Er kwamen veel negatieve testen voorbij en ik dacht dat ik dus maar af moest wachten. Maandag op mijn werk hield ik het niet meer en heb ik een test gehaald. Deze heb ik uiteindelijk niet gebruikt aangezien ik 's avonds toch het gevoel had dat ik me een eventuele zwangerschap verbeelde, zeker omdat de kans erg klein was dat we op het juiste moment de kamasutra hadden getest. Dinsdagnacht werd ik wakker van extreme kramp, enorm bezweet en ik dacht dat het zover was. In mijn halfslaap zei ik tegen mezelf dat de ongesteldheid onmogelijk was omdat ik zwanger was. Ik heb me heel beroerd op de wc genesteld en had het gevoel dat er een pot sambal uit moest komen (sorry voor dit detail) Ik dacht dat ik flauw ging vallen... De volgende ochtend liep ik langs de spiegel en zag mijn borsten.... Het leek of ze van iemand anders waren en ze voelden LOODZWAAR. Ik heb me niets bedacht en over de teststrip heen geplast. Nog voordat de teststreep zichtbaar werd zag ik het + teken... Ik rende naar mijn vriend en vertelde hem dat hij over 2 minuten moest kijken naar die test. Ik was hysterisch en vertelde hem dat er meteen al een + was en ik eigenlijk 2 minuten moest wachten etc etc. Toen het tot hem doordrong wat ik net had gedaan speerde hij naar de badkamer en ja hoor. Een dikkere + was niet mogelijk denk ik. Ik stond te trillen op mijn benen en ik besef het nu nog steeds niet, maar ik ben dus zwanger . (Ik heb de dag erna 's avonds nog een test gedaan omdat ik het niet kon geloven ) Nu staat mijn leven redelijk op zijn kop en google ik NOG MEER vragen en kom ik hier NOG VAKER uit. Vandaar dat ik me eens in het gesprek wilde gaan mengen. Nu dus 5 weken en ik heb maandag een afspraak bij de huisarts en al een redelijk vroege echo bij een krappe 8 weken. Dit ivm mijn werk dat ik niet uit kan oefenen tot ik een goedkeuring heb van de verloskundige. Zo dat werd een redelijk lange intro uiteindelijk, mijn gehele rollercoaster van deze week beschrijvend zo'n beetje. Ik hoop hier wat toe te kunnen gaan voegen en jullie allemaal nogmaals bedankt! Liefs, Leffy
Bedankt Ik lees ook net jouw intro. Ik hoop dat je het net zo naar je zin hebt op dit forum als ik de afgelopen tijd, en heel veel succes en @R0my : bedankt voor het welkom heten! sterkte met je onderzoeken binnekort! Liefs,
Van harte welkom, gefeliciteerd met jullie zwangerschap....en je lange intro valt best mee. Het is zo leuk geschreven dat het zo weg leest haha!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan onverwachts snel komen he geniet er van, en o ja welkom hier natuurlijk
Hoi Leffy, GEFELICITEERD! Ik heb vreselijk gelachen om je zin: op het juiste moment de kamasutra hadden getest. Hahahaha! Heel leuk geschreven en welkom!