Hallo allemaal, Na even rondgeneusd te hebben en uitgevogeld te hebben hoe het forum werkt, wordt het tijd om me even voor te stellen! Mijn naam is Rolinka, ik ben 29 jaar oud en sinds 5 mei 2012 weet ik dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Heel spannend en angstig allemaal, zeker ook omdat ik in de eerste week dat ik van mijn zwangerschap wist bloedverlies had waarvan ik niet wist hoe dat kwam/wat ik ermee moest. Op vrijdag 11 mei en 25 mei heb ik bij de gynaecoloog 2 echo's gekregen en vooralsnog ziet het er allemaal goed uit! Nu wachten op de afspraak met de verloskundige op 14 juni. Met mijn vriend, met wie ik dit jaar 13 jaar samen ben, woon ik nu nog in Rotterdam, maar binnenkort verhuizen we naar woning net buiten Rotterdam. Daar zie ik enorm naar uit, al moeten we flink aan de bak met klussen! Ik werk als jurist bij een overheidsorgaan en in mijn vrije tijd lees ik veel, ga ik zwemmen en ga ik graag met vriendinnen uit eten, terrasje pakken of film kijken. Ik ben benieuwd naar de rest van het forum, dus ik ga snel verder rondneuzen! Groeten, Rolinka