Kun je alweer zwanger worden als je nog hcg in je lichaam hebt.

Discussie in 'Miskraam' gestart door nooatje, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hey Meiden,

Kun je alweer zwanger worden als je nog iets hcg in je lichaam hebt van een vorige miskraam? Kan het eigenlijk nergens duidelijk vinden op internet!

Liefs Nooatje

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik had na mn mk's (5) rond hcg 20 weer een eisprong. Dit weet ik zo precies omdat ik ivm mola na iedere mk wekelijks bloed heb laten prikken. Het hcg hoeft dus niet nul te zijn.

3. nooatje

nooatje Niet meer actief

Mijn zw test was al wel negatief maar mijn digitale ovu testen doen zo raar de ene keer een smilie en de andere keer weer niet en dan weer wel...:(heel vreemd! Had wel al veel vruchtbaar slijm maar betekend dit dat je dan ok een eisprong krijgt?

4. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Zou het er gewoon op gokken, kan geen kwaad als je een teveel klust toch ;)?
    Succes meid, hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn en dan goed..

5. Het moet wel een bepaalde hoogte (of eigenlijk, laagte hebben) voor de eiblaasjes willen gaan groeien.
    Heb je nog positieve zwangerschapstesten dan?

Kan ook zijn dat je cyclus nog wat overhoop ligt en je daardoor wisselende positieve ovulatietesten hebt. Misschien helpt het om te temperaturen, kan je ook zien of je een eisprong hebt. Wat goedkoper. En gewoon regelmatig blijven klussen, dat kan al helemaal nooit kwaad.

veel succes en hoop ook voor je dat je gauw weer zwanger mag zijn.

6. nooatje

nooatje Niet meer actief

Mijn zw testen zijn negatief. Ik doe nu ff geen ovu testen meer.
    Daar wordt ik toch niks wijzer van. Regelmatig klussen lijkt me idd het beste. Heb alleen geen vruchtbaar slijm meer dus heb een klein beetje hoop dat ik toen mijn eisprong heb gehad. Toen hebben we goed geklust idd geval. Bedankt meiden. Hoop ook dat het snel weer raak is.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had nog een duidelijke tweede streep op mijn zw test 3 weken na de curettage, toch het gevoel dat ik mijn ei ging krijgen.
    achteraf bleek dus inderdaad dat ik een eisprong gehad had, gezien mijn temp en gezien mijn banner (want 2 weken daarna testte ik vet posi...)
    ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en blijven!!

8. nooatje

nooatje Niet meer actief

Wat fijn om zulke positieve en lieve reacties te horen.
    Ik ging net naar het toilet en zag een onwijze dikke cremekleurige klodder slijm in de wc pot (sorry)haha..Was niet rekbaar ofzo! Iemand een idee wat dit kan zijn?

Deel Deze Pagina