Hallo allemaal, Het lijkt me leuk om gezellig mee te komen kletsen! Ik ben 25 maart gestopt met de pil. Deze slikte ik al 5 jaar. Nu heb ik vorige woensdag (23 mei) twee positieve testen in me handen gehad. Ik heb toen teruggerekend, de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 april. Dat zou dus inhouden dat ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger ben . De reden dat ik ging testen was omdat ik 2 dagen over tijd was en steeds misselijk ben en erg gevoelige borsten heb. Ook heb ik enorme dorst en trek en moet ik nogal vaak naar het toilet Verder is het zo dat op dit moment de ouders het nog niet weten, wat voor ons wel erg belangrijk is gezien ik nog thuis woon bij mijn ouders, en me vriend bij zijn ouders. In september krijgen we namelijk de sleutel van onze woning! Dus een super spannende, leuke en vooral ook interessante tijd komt er aan voor ons Veel nieuwe dingen ook!! Me vriend en ik zijn er overigens heel blij mee, hoe pril het natuurlijk ook nog is. Het was eigenlijk niet helemaal verwacht dat we zo snel zwanger zouden zijn, maar het is uiteraard van harte welkom! Het lijkt me heel leuk om met andere vrouwen en meiden in contact te komen die zwanger zijn, zowel kort als lang. Zo kunnen we ervaringen uitwisselen. Ik hoor van jullie!
Welkom en van harte gefeliciteerd met het wondertje in je buik! Wat een spannende tijd hebben jullie voor de boeg! Succes met alles!
Dankjullie wel! We hebben inderdaad een hele spannende boeg, maar het komt vast allemaal helemaal goed !!