even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Frellie, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frellie

Frellie Lid

15 jun 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Frellie, 15 jun 2012
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
    Hallo allemaal,
    Ik ben frellie.Ik ben 28 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu dik 2,5 jaar bezig om zwanger te worden. 2,5 jaar geleden ben ik spontaan zwanger geweest, dit is met 6 weken helaas mis gegaan. Na een jaar proberen zijn we met iui gestart 6x..hier ben ik niet zwanger van geworden. Daarna zijn we direct doorgegaan met ivf in Dusseldorf. Van de eerste behandeling ben ik zwanger geworden. Ook dit is mis gegaan rond 6 weken. De 2 de poging is helaas mislukt. Afgelopen Januari zijn we met de 3de poging gestart in combinatie met osteopathie en accupuntuur. We hadden opeens 11 bevruchtingen( Hiervoor hadden we er steeds maar 1) We besloten om er 2 terug te plaatsen en weer was ik zwanger. Deze zwangerschap is door groeiachterstand en een te traag kloppend hartje met 10 weken gestopt. Ik heb 2 curretages moeten ondergaan, en zit op dit moment in de 2de wachtweek van een cryo tp. Hopen dat 2012 een goed jaar word!:) Nog meer mensen die toevallig in de wachtweken zitten?

2. Purk

Purk Niet meer actief

Poe frellie jij hebt wat achter de rug! Maar welkom hier. Onder het kopje vruchtbaarheidsbehandlingen vind je meer dames met een 'verleden' ;)

Heel veel geluk en ik hoop dat 2012 een succesvol jaar wordt voor je

3. Frellie

Frellie Lid

15 jun 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Purk,dank je. Klopt waren geen makkelijke jaren. Na regen komt zonneschijn, hoop ik:)
    Ik ben nog even aan t vissen hoe het allemaal werkt hier hihi, maar bedankt!
    Ik zie dat je binnenkort voor de tweede gaat, spannend! Succes.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)
    Jee wat een weg hebben jullie al bewandeld zeg..
    Ik hoop dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed blijft gaan!

5. Frellie

Frellie Lid

15 jun 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel:) Ik hoop het ook.

Deel Deze Pagina