wat spannend allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door groentje85, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groentje85

11 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Wat een stap in je leven. Mijn vriend en ik hebben vorige maand besloten om een kindje te gaan maken:)

Ik ben vorige maand gestopt met de pil en moet aankomend weekend ongesteld worden of misschien toch niet?

ik vind het zo spannend! weet dat het vast niet in een keer raak zal zijn maar het speelt wel in je achterhoofd pfff kan er soms s'nachts niet van slapen. Gaat het wel goed komen? worden we wel zwanger? heb stiekem wel al een test gedaan maar die was te verwachte negatief. ik heb enorm de behoefte om er veel over te praten. Mijn vriend iets minder die zegt alleen maar lieverd denk er niet zoveel over na het komt vanzelf goed laat het gewoon even rusten. ben benieuwd hoe jullie dit ervaren?

Ik ben 27 jaar en kan iet wachten om mama te worden:)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel spannend, hopen dat het snel raak is! :D
    En welkom op de site meis!

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Welkom op het forum! Heel veel succes en dat je maar heel snel zwanger mag worden van jullie wondertje! :cool:

4. groentje85

11 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

5. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Hi! welkom op het forum!

spannend he? ik heb zelf ook echt de neiging om er veel over te praten en te dromen over hoe het er straks allemaal uit zal zien en wat voor kreng ik word tijdens de zwangerschap;).

mijn vriend praat gelukkig 9/10 met me mee, maar soms zegt hij inderdaad ook van joh schat, geen haast, we zien het wel, willen wel dat het gezond is dan duurt het maar een paar maandjes langer voordat het lukt.. waar hij natuurlijk helemaal gelijk in heeft.. maar het liefst was ik liever gisteren dan vandaag zwanger!

en wat duurt zo'n maand wachten dan lang hè?!

ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!

groetjes

6. groentje85

11 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat eenlief bericht ja een maand duurt zo vreselijk lang ik droom er onderhand ook over. ben nu drie dagen overtijd en vind ditt forum heerlijk alleen maar praten over zwanger worden en al je kwaaltjes en verbeeld ik me nu niet een hele hoop

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haha spannend... 3 dagen over tijd joh... en al getest???

Ik ga nu voor een tweede... voor mijn man de eerste en vind t allemaal nog net zo spannend. Voel van alles...

8. groentje85

11 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ook al gestest maar negatief;) ga het dinsdag nog een keer proberen. dat wachten vind ik wel moeilijk hoor

9. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    he jammer dat hij negatief was.. idd morgen nog een keertje proberen!
    hoe voel je je?

ja dat lichaam werkt maar raar.. soms voel ik me echt super misselijk en dan denk ik jaaa het is gelukt, maar dan word ik toch ongesteld.. jammer dat je lichaam je zo in de maling kan nemen!

ik ben trouwens tarwekiemolie gaan slikken.. schijnt goed te zijn voor je baarmoederslijmvlies en daardoor kan een eitje beter innestelen.. baadt het niet, dan schaadt het niet...
    daarnaast is het goed voor je energie! dus slecht is het sowieso niet..

laat je weten hoe het gaat! ben benieuwd! hoop dat hij positief word :D

10. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,

Ook ik vind het erg spannend! Ik mag nog 2 weekjes wachten en dan mag ik testen. Heel veel succes jullie.

Deel Deze Pagina