Hoi allemaal, Ik ben Deborah en ik kom uit Rotterdam. Ben bijna 24 jaar, en ik woon al ruim 6 jaar samen met mijn vriend Ronald. 23 maart jl ben ik gestopt met de pil, die ik al slik vanaf mijn 13e Ik hoop hier veel informatie op te doen. Groetjes
hallo allemaal ik ben ook nieuw hier, mijn naam is jolanda ik ben 30 jaar, ben getrouwd en ben moeder van isabella ze is bijna 2 jaar oud, en wij zijn ook bezig voor een 2de ik ben nu bijna 1 jaar getropt met de pil, dus ook al bijna 1 jaar bezig. groetjes van jolanda
Bedankt allemaal Zover ik het goed heb, ben ik al 7 dagen overtijd. Ik zou het nog eens goed na moeten tellen. Ik heb zaterdag wel een heel klein beetje bloed verloren, maar zo weinig dat het alleen aan het papier zat nadat ik had geplast. Ik vraag mij af of het ook de stress kan zijn aangezien ik net verhuist ben. En anders zou het wel heel snel zijn. Ik ga op mijn gemak het forum nog eens nalezen
aha oke. Maar nadat ik gestopt was heb ik nog wel menstruatie gehad. Ik zal mijn vraag even elders stellen, de ingang is hier volgens mij niet voor. Bedankt voor je reactie