Leuk om deze site tegen te komen nu ik met een vraag zit.. Vorige maand slikte ik nog de pil en werd niet ongesteld, huisarts zei door de telefoon dat het wel eens voor kwam en zelf een test gedaan dat negatief was. Nu een maand verder en ook een maand al van de pil af geen ongesteldheid te merken, zit nu op 29 dgn, wel 2 weken terug last gehad van iets bruin bloedverlies. Ik voelde altijd mijn ongesteldheid aankomen met flinke krampen en hoofdpijn, maar er is nog niks van te merken. Hebben er meer mensen hier last van en misschien tips voor mij? Ja wachten, maar daar ben ik kennelijk niet goed in.. Misschien lijk ik wel een zeur die nu al loopt te klagen, maar je lichaam kan je flink in de maling nemen, dus ik vertrouw maar meer op jullie.
Welkom! Ik heb helaas geen echt antwoord voor je vraag. Heb je deze keer een test gedaan. Ik zou daar eens mee beginnen anders, want het bloedverlies waar je over spreekt kan een innesteling zijn geweest. Op welke dag was dat?
Niet opgeschreven, maar zelf dacht ik dat het iets met de eisprong te maken kon hebben, dus rond de 2e week.
Goh wat veel reacties zeg ! Dank jullie wel.. nooit verwacht dat ik met zo'n onthaal verwelkomt zou worden..
Welkom En veel plezier hier. Ik kan je helaas niet helpen, ik ben zelf ook nog niet zo lang lid. In ieder geval succes met wachten Moeilijk hé?
Ik probeer het een beetje te vermijden wat al moeilijk is, maar ik heb nu alleen nog maar last van mijn onderrug en heupen. Dankjewel Deborah voor je welkom..
Dat is inderdaad heel erg moeilijk Ik weet wat het is Ik moet testen, wil het zo graag morgen al doen Ik stond er vanmorgen al mee in mijn handen. Heel vervelend voor je, ik hoop dat het snel beter met je gaat meis.
het is inderdaad moeilijk om ook nog eens op tijd te testen, maar probeer niet te vroeg te testen... jij ook veel sterkte en ik duim ook zeker voor je !
hallo toen ik gestop ben met de pil zo'n 4 jaar geleden duurde het 10 weken voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd. maar dat zegt natuurlijk niet dat je niet zwanger kan zijn... het kan namelijk soms erg raar lopen. in ieder geval heel veel succes. liefs dionne