Hoi dames, Ik ben een meid van 26 en sinds begin november ben ik gestopt met de pil. Op dit moment helaas alleen nog maar enorm aan het 'ontpillen', maar ik probeer zo geduldig mogelijk mijn lichaam de tijd te geven zodat we hopelijk snel voor ons eigen liefdeswondertje kunnen gaan! Al een tijdje zit ik mee te lezen en nu zoek ik toch iets om te kunnen kletsen met vrouwen die hetzelfde kunnen voelen als ik. Net zoals velen vertellen wij het ook niet aan onze familie en vrienden zolang we niet zwanger zijn en het lijkt me toch wel prettig om hier lekker met anderen te over te kunnen kletsen en adviezen te kunnen vragen! Groetjes,
Lief, dank je wel! Het is zo fijn dat iedereen hier met elkaar mee kan leven en ik hoop net zo veel voor de rest van de dames als voor mezelf dat we allemaal snel een goede zwangerschap mee mogen maken!
Welkom Sampie! Vervelend hè, dat ontpillen! Ben zelf eind september gestopt met de pil en gelukkig niet lang last gehad van het ontpillen. Maar de eerste maand had ik geloof ik alle symptomen! Even geduld hebben dus nog en daarna veel succes gewenst!
Kikker85: is inderdaad best vervelend, maar dat hebben we er voor over! Hopelijk is er voor jou ook snel mooi nieuws!! Mama in spe: dank je! Ik ben nog even een beetje zoekende dus moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb hoe ik zo'n banner moet maken