Hallo, ik ben samantha 27 jaar moeder van 2 dochters van 4 en 3. Mijn man en ik willen graag nog een kindje, ik ben nu 1 maand gestopt met de pil (11 maanden pil gebruikt microgynon 50) ik vind het allemaal heel erg spannend, want ik voel van alles in mijn lichaam gebeuren... ik hoop op leuke gesprekken hier op het forum. Iedereen ontzettend veel succes en geluk gewenst met de zwangerschappen en het ernaar toe leven.
ik heb nog niet eerder op een forum gezeten dus misschien is deze vraag wel heel raar maar wat is een banner
Dat is het plaatje dat automatisch verschijnt onder elk bericht dat je plaatst. Daarin kun je je cyclus of je zwangerschapsduur laten zien. Je kunt hem maken via banners, rechts boven op de website. De code kopieer je dan naar je handtekening bij de gebruikersinstellingen (links boven op de website). Succes!
Hallo naamgenootje, Ik kwam je berichten tegen, en nu zag ik dat jullie ook druk bezig zijn met gezinsuitbreiding. Wij ook, en ik word ook gek van hoe mn lichaam me voor de gek houd. Ik heb al twee zwangerschappen achter de rug, dus je zou denken dat ik weet wat ik kan verwachten, maar ik heb geen idee. We wachten dus gewoon rustig af. Wanneer is jouw NOD?