Hallo, Nog een keer ging er net niet helemaal goed met plaatsen. Ik ben vandaag lid geworden van deze website. Mij naam is Nelleke ben 26 jaar oud. Mijn man en ik zijn bezig voor ons 1e kindje. Heb helaas in 2010 een miskraam gehad. Maar ik geef de moed niet op Gr Nelleke
Hoi Nelleke, ik ook nieuw! Succes! Wij reeds in ronde 10... en wachten duurt zo lang... pffff Groetjes, JeDa
Hoi Jeda Bedankt voor je reactie Jij ook sucses hoor!! wij zijn nu 5 jaar aan het proberen. Maar ik houd moed. Maar geloof nog steeds dat ik op een dag zwanger mag worden
Zo is het hoor Camilo! Zitten jullie al vol in de medische molen? Ik heb zojuist veel te vroeg getest, super stom natuurlijk. Op een gegeven moment zag ik een heeeeeeeeel licht streepje. Ik denk dat ik mezelf enorm voor de gek hou maar had toch tranen in mijn ogen. Ik probeer er maar geen waarde aan te hechten en ik ga het ook maar niet tegen mijn vriend zeggen. Ik vind mijn cyclus ook gewoon zo lastig. Ik weet niet precies hoe ik het bekijken moet. Wel met ovu testen de juiste dag gevonden steeds. Ik bloed altijd heeeel licht ca een week voor mijn menstruatie maar reken het altijd vanaf de dag dat ik heftig menstrueer. (Ik denk dat dat de juiste dag is...) en dan ovuleer ik sinds een paar maanden op dag 11 a 12. Best vroeg... Ik moest het ff kwijt hoor! Over een paar dagen maar weer proberen... (denk ik) mijn nod is pas over 8 dagen... Liefs, JeDa
Welkom! hoop dat je hier veel informatie rijker zal worden en een vruchtbaar 2013! probeer het later ook nog even er is toch wel een licht streepje