Hallo allemaal, Mijn naam is marcella en ik ben moeder van twee prachtige kinderen. Een zoon van 6 en een dochter van 3. Wij zijn afgelopen maand begonnen met het proberen zwanger te worden van een derde kindje. We hebben altijd aan de condooms gemoeten omdat ik niet tegen de pil kan. Wat op zich nu het voordeel heeft dat ik niet hoef te ontpillen natuurlijk. Onze zoon was een kadotje en onze dochter heeft er anderhalf jaar over gedaan voor ze wilde komen. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat uitpakken. Weer heeeeeel erg snel of zal het weer een poosje duren. Spannend allemaal weer. Ik vind het leuk om met andere (aanstaande) zwangere te praten over de dingen die we meemaken op de weg naar het wondertje wat we allemaal graag willen. Het delen van de prachtig mooie dingen, maar ook de onzekerheid en de kwaaltjes. Is toch anders als met de partners want die kijken er net even anders tegen aan natuurlijk. Nou dit was zo'n beetje wie ik ben en ik hoop leuke contacten te krijgen op deze site Groetjes en succes allemaal!