Hoi Allemaal, Ik lees al een paar dagen aandachtig dit forum dus ik dacht laat ik ook maar eens deelnemen. Sinds dinsdag weet ik dat ik zwanger ben. Dat was wel even schrikken. Mijn vriend en ik hebben die avond beduusd even voor ons uit zitten staren. Maar al snel kon ik de glimlach niet van mijn gezicht vegen. Heel spannend! Het is ontzettend welkom maar niet echt gepland. Midden in mijn afstuderen, verbouwing van heel het huis en een heel krap budget wordt het een uitdaging! Maar we gaan ervoor! Meteen gestopt met roken en de wijntjes Nooit gedacht dat stoppen met de wijntjes lastiger zou zijn dan stoppen met roken. Maar dit is ook nog maar het begin haha. Afgelopen week veel vlagen van misselijkheid gehad, verminderde trek, ENORM sterk reukvermogen en vlinders in mijn buik. Ik hoop dat alles goed gaat! Ik ben uitgerekend op 16 oktober 2013. Liefs!
Hallo MusPoes! Ik ben zelf ook net hier ingeschreven en ook net ontdekt dat ik zwanger ben. Ook ik zit nog in mijn studietijd en ook wij hebben net een leuk huisje gevonden. Hoewel de omstandigheden misschien niet ideaal zijn, zijn we wel van plan om ervoor te gaan! Leuk om te lezen dat ik in jou een metgezel heb veel plezier en geluk met je zwangerschap en uiteraard, proficiat!
Haha Mandymeis wat geinig! Gefeliciteerd! Ik vind het wel een beetje enge omstandigheden hoor maar we gaan er idd gewoon voor! Wanneer ben jij uitgerekend? Moet er veel gebeuren in jullie huis? Welk jaar en welke studie doe jij? Ben stiekem wel blij dat ik niet de enige ben in deze situatie haha! X
Ik vind het ook allemaal akelig, ik ben nog jong, we hebben net een huisje wat op zich ver klaar is hoor, alleen de tuin en het kantoor moet nog, maar dat kan nog altijd! Ik studeer verpleegkunde en anesthesie, zit in mijn laatste weken van het 2e jaar. Ik moet er dus nog 2 sowieso.. Heb vanmorgen voorzichtig een gesprek gevoerd met mijn mentor die me verzekerde dat voor alles wel een oplossing is, ik moet er niet aan denken om te moeten stoppen.. Waarop ben jij af aan het studeren? En waar loop je tegenaan zo in het begin? Ik ben uitgerekend op 25 oktober wanneer alles goed verloopt, morgen eerste afspraak bij de gynaecoloog.. Lekker om even te kletsen met iemand in hetzelfde schuitje! x
Zo vroeg al een afspraak? Ik moet nog drie weken wachten tot ik naar de verloskundige mag voor een intake! De eerste weken zijn voorbij gekropen, veel zenuwen, zorgen en last van de kwaaltjes Ik heb het nog niet op school verteld.. Ik doe trouwens de opleiding tot Docent Beeldende Kunst en Vormgeving. Zware maar leuke opleiding. Op dit moment heb ik vakantie en dat komt mij bijzonder goed uit want ik ben 's morgens en bij vlagen echt wel misselijk! De verbouwing bij ons is wel even wat heftiger als ik dit zo lees. Wij hebben een klein huisje waarvan de boven verdieping zo goed als af was. Lees was, want nu moeten we dus nog een babykamer maken door een extra wandje te plaatsen. (nu is het 1 grote ruimte) Beneden is nog helemaal kaal en moet er nog vloerverwarming, voorzet wanden gestuukt etc. de keuken hebben we geïmproviseerd en de badkamer werkt maar we hebben nog geen tegels. Nergens is centrale verwarming (we hebben een elektrisch kacheltje) dus ja... dat zal nog wel even wat werk zijn om alles voor oktober af te krijgen. We doen namelijk alles zelf... Klinkt wel dramatisch he haha maar dat valt wel mee hoor, ik ben allang blij dat we samen in ons eigen huisje wonen en we redden het prima. Alleen moet het voor de baby er is wel echt af zijn. Hoe is het met jou? Heb je last van kwaaltjes en stress en heb je het al aan jouw familie verteld? X
Ik ga het zometeen aan mijn ouders vertellen..doodeng, kan totaal niet peilen hoe ze zouden kunnen reageren! Ik heb om mijn 18e kanker gehad dus vandaar dat ik nu al mocht komen,zal ook bij een gynaecoloog moeten lopen,vandaag was er nog niets te zien,behalve verdikt baarmoederslijm, wat ze beschouwde als een goed teken. Over precies 2 weken mag ik weer om te kijken of er een kloppend hartje is te zien.. En ik ben dus heel slecht in wachten haha! Wat heftig wat jullie nog allemaal te doen hebben! Wij zijn daar eigenlijk net klaar mee en een beetje gesetteld en gewend! Moet er niet aan denken dat ik nu nog bezig zou zijn,knap meid! Heb jij het al verteld aan familie/vrienden? Liefs