Al een tijdje lees ik met jullie mee. Vandaag besloot ik zelf maar eens in te gaan loggen en actief mee te doen. Ik en mijn vriend hebben 2 maanden geleden besloten om te stoppen met de pil, in de eerste instantie omdat ik hier heel erg misselijk van werd. We hadden beide een kinderwens maar waren er niet heel actief mee bezig. Hij is aan het promoveren, ik een leerling verpleegkundige. Ik had nooit verwacht dat het de 2e maand direct raak zou zijn. De eerste maand na de pil was ik na 24 dagen alweer ongesteld, en deze maand niet meer ongesteld geworden. Ontzettend snel, maar we zijn zo blij! Inmiddels ben ik dus 5 weken zwanger en komt er veel op ons af. Het is de eerste, dus erg spannend. Ik kan niet wachten tot ik de 12 weken grens passeer. Daarnaast hebben 2 weken geleden een bod gedaan op een woning welke geaccepteerd is. Dus naast het zwanger zijn mogen we in juni/juli ook nog verhuizen! Wel een ideale gelegenheid om een mooie kinderkamer te maken. Ik ga hier eens verder rondneuzen wat ik allemaal tegen kom voor informatie. Liefs Lisette
Super gefeliciteerd! Mijn man en ik willen in mei gaan beginnen, ik hoop zo dat het net zo snel gaat lukken als bij jullie... Mijn man is van overtuigd van wel hahaha, maar eerst even zien en dan geloven Groetjes
Haha, ik hoop het ook voor jullie! Mannen zijn al snel trots op hun zaad. Mijn vriend riep ook al : "zie je wel dat ik superzaad heb"
Zo dat is snel ik hoop ook dat het bij mij zo snel gaat ,,,,, dan met het deze keer ook samenzijn hihi ♡