Even voorstellen!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Mirtje87, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en wil me graag even voorstellen.
    Ik ben een vrouw van 26 jaar en heb 4,5 een relatie met mijn 25-jarige vriend. We wonen ook al 4 jaar samen in ons koop-appartementje.

Ik ben enkele weken geleden gestopt met de pil omdat ik mijn lijf na meer dan 10 jaar wel eens zonder pil wil leren kennen. Ook had ik het idee dat ik door de pil verschillende klachten kreeg. Nog geen verschil gemerkt tot nu toe.

Ik heb al jaren een grote kinderwens en dat weet mijn vriend. Hij wil alleen nog even wachten. Afgelopen week verraste hij me dat we in de zomer toch wel kunnen beginnen met het stichten van een gezinnetje, helemaal happy!

Nu begin ik juist te twijfelen (nadat ik altijd zo zeker was en hij juist niet), zo raar :p ben ik er echt klaar voor? Is ons huis er klaar voor? Ook heb ik sinds dit schooljaar voor het eerst een baan waar ik volgend schooljaar ook hoogstwaarschijnlijk kan blijven.

Dus nu gister gezegd dat ik eerst enkele klusjes in het huis af wil hebben (badkamer en wc bijv opknappen) en ook nog wat meer wil sparen. Misschien dat dat dan ook wel eind zomer klaar is en we alsnog in de zomer kunnen beginnen, maar voel me er dan lekkerder bij :) Ook mijn vriend vond het fijn dat ik hiermee kwam.

Zo, heel verhaal en misschien wat onduidelijk, maar vragen staat vrii!

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Welkom!

Ik kan me heel goed voorstellen dat, wanneer je vriend eindelijk om is, het ineens eng wordt en allemaal zo dichtbij komt! Slim dat jullie jezelf nog wat extra tijd hebben gegeven om aan het idee te wennen.

Succes met de klusjes in huis, het sparen en wie weet straks een zwangerschap!

3. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female

Dankje :)

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    welkom!

Ik kan me wel voorstellen dat je alles wil klaar hebben voor je eraan begint en dat je zekerheid hebt! Ik vind dat super van je! En als ik ging voor mijn eerste had ik dat ook Ik was al vroeger klaar voor een gezin dat mijn vriend en eenmaal hij er ook klaar voor was en we eraan begonnen, begon ik ook te twijfelen als ik er wel klaar voor was en had ik plots veel vragen.Maar dat betert! Veel plezier

5. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Thnx! Ja, blijkbaar is het zo gek nog niet:p

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor :)
    Ik denk dat dat er gewoon bij hoort!!