Hallo, Mijn naam is Esther en ben een trotse mama van een zoontje van 3 jaar en we zijn inmiddels 1,5 jaar bezig voor een tweede wondertje. Helaas is er bij mij PCOS geconstateerd en moet ik minimaal 10 kilo afvallen voordat ze mij verder gaan helpen in het ziekenhuis, ik ben namelijk 10 kilo zwaarder dan toen met mijn zoontje Levi. Verder onderzoek is er bij manlief niet gedaan omdat ik helaas begin van het jaar 2012 een miskraam heb gehad en later in dat jaar nog 2 vroege,dus wordt er gezegd dat er dan niks mis kan zijn met de zaadjes van manlief. Het vervelende ervan is dat ik constant lange cyclussen heb gehad van tussen de 40 en 45 dagen,alleen vorige maand werd ik verrast met een mooie cyclus van 35 dgn en nu vandaag op dag 29 ook al bloedverlies wat erop helaas wel op duid dat er weer geen zwangerschap is maar gelukkig wel aan geeft dat mijn cyclus nu dus eindelijk weer een normale lengte krijgt! Ik ben blij superblij! En hopelijk wordt het ons nogmaals gegund om een gezond kindje te krijgen, ik zou graag willen weten of er met mij nog meer vrouwen zijn die hetzelfde hebben of meegemaakt als mij (ons). Groetjes Esther
Ik zou zeggen, welkom terug!! Hier niet dezelfde ervaring, maar wel onbegrepen verminderd vruchtbaar aan mijn kant. Succes meid!!