Hallo mijn naam is Linn en op dit moment proberen mijn partner en ik sinds twee maandjes zwanger te raken. Ik ben 1 x eerder zwanger geweest maar kon dit helaas niet voldragen. Bij die betreffende zwangerschap wist ik voordat ik testte dat het raak was. Nu heb ik al anderhalve week vreemde kwaaltjes en stiekem hoop ik dat het raak is maar ik ben ook bang dat mijn lijf me voor de gek houdt. Een vriendinnetje van mij probeert ook zwanger te raken en het is fijn om dit met haar te kunnen delen. Echter zijn wij beide verder zo groen als gras en vind ik deze site super. Kwaaltjes die ik op dit moment heb: - misselijk ( maar niet overgeven ) - gevoelige tepels en afscheiding van tepels - rommelige darmen - duizelig - extreem moe - slechte onrustige nachten - maagzuur - hoofdpijn Vind het allemaal erg spannend en moet volgende week pas ongesteld worden.
Poeh, het klinkt wel als, maar laat je niet gek maken. Even je NOD afwachten en dan testen maar! Heel veel succes en veel plezier op het forum!