Hallo allemaal, Mijn naam is Tamara. Ik ben 28 jaar en getrouwd met Michael. Samen hebben wij een dochtertje van bijna 2 genaamd Jennifer. Met ons gezinnetje wonen wij in Zoetermeer. Op dit moment proberen wij weer zwanger te worden en zijn daar net mee gestart. Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik zwanger ben. Van Jennifer was ik namelijk binnen een maand al zwanger! Ik werk als secretaresse en mijn hobbies zijn onder andere stijldansen (op wedstrijdniveau), computeren, wandelen (met Jennifer en onze hond Max), lezen, puzzelen, spelletjes doen op het internet, goeie film kijken, naar het theater gaan, een terassje pikken of gewoon lekker shoppen. Kortom ik vermaak me wel hihi. Moet wel zeggen dat alles nu wel op een laag pitje staat sinds Jennifer er is. Maar ook met Jennifer ondernemen wij een hoop. Onwijs leuk als je ziet hoe zo'n kleintje zich ontwikkeld en vermaakt. Kan je uren van genieten toch? Nou tot zover iets over mijzelf. Heb je vragen schroom dan niet om me een berichtje te sturen. Gezellig! Groetjes, Tamara