Zo. Het feest gaat officieel beginnen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mrs Blossom, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mrs Blossom, 12 jun 2013
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
    Het is zover! Na 30 jaar in de volle overtuiging te hebben geleefd dat ik absoluut geen kinderen wilde, gaan mijn man en ik nu toch langzaamaan voor de bijl. Verhaal erachter is een heel verhaal, misschien komt dat later nog eens ter sprake. Maar we verheugen ons best wel, ook al is het natuurlijk ook erg spannend en zal niet alles rozengeur en maneschijn zijn.

We gaan eerst met vakantie en de dag van terugkomst word ik voor het laatst onnatuurlijk ongesteld & stop ik met de pil. Daarna gaan we niet direct beginnen, omdat er nog een erfelijkheidsonderzoek komt wegens een spierziekte in mijn familie. Ik verwacht eigenlijk een goed resultaat, maar je weet het niet. Resultaat is er pas medio augustus (argh!). Maar voor die tijd kan ik dus al wel m'n cyclus analyseren.

Het duurt dus nog wel even voordat het echt allemaal gaat beginnen, maar ik wilde mij toch alvast aanmelden hier. Mede doordat het een groot geheim is dat we dit gaan doen (onze hele omgeving kent alleen ons 'geen kinderen'-standpunt en dat willen we nog even zo houden) en ik zeker behoefte ga krijgen aan steun hier en daar. Bijvoorbeeld bij de uitslag van het erfelijksheidsonderzoek.

Ik hoop op het beste!

Edit: ben ook erg benieuwd hoe lang het 'ontpillen' gaat duren. Ben in principe nu zo'n 15 jaar aan de pil, maar heb wel af en toe een pauze ingelast om te kijken wat het effect was. Tijdens een pauze 8 jaar terug werd ik een half jaar lang helemaal niet ongesteld, maar tijdens mijn laatste pauze vorig jaar meteen netjes na 28 dagen exact.

Wel grappig, heb altijd gedacht dat als ik dan ooit kinderen zou willen dat ik het dan heel natuurlijk zou aanpakken, maar inmiddels zit ik diep in alle info over temperaturen en ovulatietesten en weet ik wat :p

2. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Welkom hier! Wel spannend dus voor jullie! Dat gaan straks leuke reacties opleveren in jullie omgeving :)

Succes met ontpillen en het onderzoek!

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Welkom.

Heel spannend de uitslagen van de onderzoeken, nog even afwachten dus...

In elk geval heel veel plezier alvast hier op de pagina!

Deel Deze Pagina