Hallo, Ik ben ook nieuw! Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.. inmiddels 1e ivf poging gehad en tp gehad. de 28e juni mag ik testen.. Liefs, Mayo
Met de ivf behandeling? waarom dan pas, als ik vragen mag? nog een vraagje waar kun je neerzetten dat je met cyclus zoveel bezig bent wat onderaan de berichten komt te staan? Liefs, Marjolein
Oh nee excuus! Wij hebben het nog helemaal niet geprobeerd, dus in december beginnen we pas met de natuurlijke manier, dan kijken of dat lukt.. Boven het topic zie je een grijze balk, de eerste optie is Gebruikersinstellingen. Daarop klikken, dan in het rijtje links op Handtekening wijzigen klikken, daar kun je dan schrijven en dan natuurlijk opslaan. Als het goed is, moet het dan zichtbaar zijn!
oh op die manier, ik dacht beginnen met ivf hahaha. Heb je een lastige cyclus? ik hoop dat het snel raak zal zijn en dat je niet de mmm in hoeft! Volgens mij moet het gelukt zijn met de handtekening!! Bedankt voor de info Liefs, Mayo
Haha sorry! Op zich is hij redelijk regelmatig, tussen de 30 en 34 dagen, dus wel iets langer dan gemiddeld maar wel 'stabiel'. Alleen deze maand een uitschieter van acht dagen langer, we begonnen ook al langzaam te denken dat het per ongeluk raak was en hebben zelfs getest.. Hopelijk was dat de enige keer, haha! Dankjewel! Ik hoop dat je de 28e een positieve test in handen hebt! Ja, hij doet het! Graag gedaan
Is opzich wel prettig dat je je regelmatig bent, ik zat altijd op de 30 maar heb ook wel eens een veel langere gehad, erg vervelend en idd ging ik ook testen.. Was leuk geweest toch meteen raak voordat je eigenlijk "begint" ik voel ondertussen van alles en denk steeds zal t raak zijn of toch niet.. erg frustrerend nog maar een week wachten...