Hallo allemaal, Na een tijdje op het forum rond te hebben gelezen toch maar besloten om mij hier ook aan te melden! Omdat ik het allemaal best spannend vind lijkt het me leuk om hier ervaringen te delen Het kriebelde mij al een tijdje en keek er steeds meer naar uit om voor een kindje te gaan. Eind mei hebben we dan ook samen besloten er voor te gaan. Zo raar om ineens te stoppen met de pil.! De laatste week merkte ik dat ik steeds wat gekke klachten had, veel last van m'n spieren, krampen in mijn onderbuik en kan om stomme dingen ineens gaan janken (haha niet best..). Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik daarvan moest denken want je kunt natuurlijk ook een beetje van slag raken door het stoppen met de pil. Vanmorgen heb ik toch een test gedaan van de Kruidvat en al vrij snel kwam er een heel licht streepje te staan in het test venster..nu heb ik hier al een beetje op het forum gelezen over deze testen en een streep is een streep zie ik vaak..maar kan het eigenlijk nog niet zo goed geloven Nu is het in spanning afwachten tot zaterdag, dan zal ik nog een keertje testen.. *spannend spannend*.!!
welkom wat leuk dat je al een streep hebt! normaal is het idd zo van kruidvat een streep is een streep niet erg hoe licht ze is maar je hebt gelijk dat je dit weekend nogmaals test zo ben je zeker! anders moet je een foto trekken van je test en op het forum plaatsen zodat andere ook kunnen kijken