Hai hai, Ik ben Nathalie en ben 31 jaar. Samen met vriendlief van 34 jaar verwachten wij ons eerste kindje samen. ik heb uit een eerdere relatie een dochtertje gekregen, die door haar complexe hartafwijking maar 2 weken heeft mogen leven. Na de bevalling bleek het niet operabel te zijn, dus moesten we haar laten gaan. Mijn ex en ik zijn beiden drager van een erfelijke afwijking. Hierdoor heeft zij de ergste vorm gekregen. Ondanks het verlies, was het ook het mooiste moment uit mijn leven. Ze zit in mijn hart. Mijn huidige vriend heeft ook een dochtertje. Zij is nu 5 jaar. Elk weekend en de helft van alle vakanties is ze bij ons. En nu krijgen wij samen een zoon . Door mijn verleden hebben we extra controles,maar onze kanjer heeft gelukkig niet dezelfde afwijking. Hij is helemaal gezond! Nou ja was kort even mn historie hihih. Mocht iemand nog wat willen weten, hoor ik dat graag. Groetjes Nathalie Uhm mochten er nog
Verdrietig verhaal, maar klinkt ondanks dat toch tegelijkertijd heel mooi. Wat fijn dat jullie mannetje de afwijking niet heeft, geniet van de zwangerschap!