Hallo iedereen, Ik lees al een poosje mee op het forum en heb me zelfs in maart al aangemeld maar eigenlijk nog nooit een berichtje geplaatst. Maar daar komt nu verandering in. ik zal me eventjes voorstellen ik ben Sandra 29 jaar en 5 weken en 5 dagen zwanger van me eerste kindje. In september 2011 ben ik gestopt met de pil en mijn vriend en ik hadden zoiets we zien wel wanneer we zwanger zijn. In juni 2012 had ik me eerste positieve test. We waren toen helemaal in de wolken. Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een MA met 10 weken en 4 dagen. Heb toen eerst in het ziekenhuis medicatie gehad om de miskraam op te wekken wat bij mij niet hielp en ben uiteindelijk gecuretteerd. Allemaal heel verdrietig! Nu ben ik precies dezelfde periode weer zwanger om precies te zijn 4 dagen eerder dan 2012. Ben heel erg blij dat ik weer zwanger ben maar ook zo bang en onzeker. Dus ik hoop lekker al me onzekerheid hier te kunnen uiten en hopen dat het snel 5 augustus is dan hebben we de eerste echo. Groetjes Sandra
Hoi Sandra, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben zelf ook net nieuw hier. Wat bijzonder om in dezelfde periode zwanger te zijn! Bij mij ook bijna gelijk met mijn zangerschap vorig jaar (een maandje vroeger), deze bleek buitenbaarmoederlijk. Nu ongeveer 5 weken zwanger. Ben heel erg blij. Maar vind het ook spannend. Hopen en duimen dat het goed gaat!