Hoi Meiden, Ik ben een jonge moeder van 32 jaar we hebben vier kinderen, een dochter van bijna 12 een zoon van net 8 een zoontje van 3 en een dochtertje van net 1 jaar, vele verklaren ons voor gek, maar probeer me er niets van aan te trekken want wij hebben besloten om voor ons vijfde en tevens laatste wondertje te gaan We zitten nu in de eerste ronde, alle vier de keren was het de eerste ronde na stoppen met de pil al raak, zal mij benieuwen of het weer zo is, Als het goed is dit weekend mijn NOD maar kan ook later omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is als ik net met de pil ben gestopt, vorige keer pas na 6 weken een positieve test .... 1 juli was de eerste dag van mijn menstruatie, dus ben heel benieuwd hoop hier veel gezelligheid en informatie te vinden, ook al is het kindje vijf, het blijft heel bijzonder en een groot wonder groetjes Ilona
Ik herken het wel hoor, dat mensen je voor gek verklaren. Hier onverwachts zwanger van een vijfde wondertje. Welkom op het forum.
@mamavan5bengels, wat ontzettend leuk ook een vijfde, hoop dat wij ons daar ook snel mogen bij voegen hoe ga je om met die negatieve reacties? @Yvonnevto, dank je wel, en jij gefeliciteerd met jullie wondertje op komst
Ene oor er in, andere oor er uit. En ze hoeven ook niet te verwachten dat ze straks aan het kraambed mogen staan.
Hallo allemaal! Heb me gisteren helemaal niet voorgesteld, heb gelijk een topic geopend.... Maar ik ben moeder van 3 prinsesjes en wij hebben (anderhalf jaar geleden al) besloten om voor nog een 4e te gaan!! Wat leuk om te lezen dat sommige voor en 5e gaan, lijkt me ook superleuk!! Helaas is het bij mij niet goed en is de prille zwangerschap geeindigd met een kleine 6 weken in een miskraam... Op naar de volgende ronde!! Iedereen heel veel geluk gewenst!!
Hoi Mamahil, jee zeg wat naar, hopen dat de volgende keer een plakkertje is hier bezig in ronde 1, 1 juli begon mijn cyclus, dus nog drie dagen .... maar volgens mij had ik een late ei dus ik wacht geduldig af... hoop voor jullie ook snel op twee roze streepjes ...
Hoi Ilona4! Wauw, spannend!! 3 dagen is best moeilijk he?! Ik hoop volgende maand ook op een plakkertje, daar gaan we voor!! Ik hoop voor jou over 3 dagen een lekker positieve test!!