Hoi Allen! Bij mijn eerste zwangerschapsverschijnselen meteen hele dagen (en een paar nachten) mee geleefd met alle vrouwen hier! Jammer genoeg kon ik hier maar nog geneens een week van genieten. Na ernstige en pijnlijke buikkrampen toch een miskraam gekregen afgelopen maand (6 wkn). Tis toch raar om zoiets mee te maken en niet met de belangrijke mensen om je heen te delen, behalve mijn vriend. Eerst wat angstig en twijfels om weer zwanger te raken, maar we hebben het aan het lot over gelaten. En ik denk dat het lot heeft bepaald dat we weer gezegd zijn. Eind deze week gaan we het testen, dus best spannende week aankomende week. Ik ben heel blij en positief to van deze zwangerschap, maar toch bang voor de vorige pijnen in mijn buik! We zullen het zien, ik heb er alle vertrouwen in!!
Bedankt dames! vmk was inderdaad een pijnlijke teleurstelling, maar ik blijf zeker positief! De gyn zegt dat het geen risico meebrengt voor de volgende zwangerschap, dus ik heb alle hoop . Fijn zo'n warme welkom, vind de site al helemaal geweldig. Nu hopen dat ik als zwangere dame mee kan blijven kletsen!