Ik ben Nancy 32 jaar en Het begint bij mij nu echt serieus te kriebelen. Mijn vriend is er al helemaal klaar voor en wil heel graag een kindje. Ik heb al heel lang een kinderwens, maar kwam steeds de juiste man maar niet tegen. Nou die heb ik nu sinds 2 jaar gevonden dus. Het enige probleem is nog dat ik graag wil trouwen voor we een kindje krijgen en hij liever eerst wil proberen zwanger te worden en dan kijken we wel of we trouwen. Dit is dus even een probleempje. Hoe staan jullie hier tegenover? Heb trouwens al een kijkje genomen hier en het lijkt me echt super gezellig. Zal zeker vaker komen kijken hier.
Ha droppie123 Welkom hier! Een zwangerschap laat zich niet plannen, een bruiloft wel! Als je pas over een half jaar tot een jaar gaat trouwen en dan begint tikt de klok verder (jaja, die van mij gaat ook hard) en dat is niet altijd in je voordeel! Dus ik zou zeggen: aan de slag! Ik heb ook meegeluisterd toen mijn ouders elkaar het ja woord gaven en het was heel bijzonder om daar bij te mogen zijn! (mijn ouders gingen daarom speciaal voor mij trouwen!) Nou, veel oefenen in elk geval! Succes!
Haha ja dank je. Ik denk dat ik het voorstel ga doen van ik stop met de pil en we plannen een datum om te trouwen. Hebben we alle 2 wat we willen. Ook een optie natuurlijk.