Hoi Allemaal! Mijn Naam is roos, 26 jaartjes jong en ik en mijn vriend willen graag proberen een kindje te maken Na 10 jaar de pil te hebben geslikt,heb ik na de laatste pil al netjes 2x een cyclus gehad van 28 dagen.. 28 aug moet ik ongesteld worden maar hoop uiteraard dat deze uit blijft! Aangezien we het stil in onze kringen willen houden tot dat het raak is, en ik er wel graag over wil praten en graag ervaringen wil horen en delen, leek het me een goed plan om me bij jullie aan te melden! Hoop hier veel te leren en wie weet leuke contacten aan te leggen! Groetjessss
Hoi LaRosa, Welkom! Ik hoop het ook voor je dat je regels nu uitblijven. Ik heb me ook hier aangemeld omdat ik het met andere wilde delen maar niet dat mensen er hele tijd naar vragen en opletten of je nou wel of niet een glaasje wijn neemt Mij moeder weet het wel maar zij vraagt er nooit naar (gelukkig maar), en mijn 2 beste vrienden weten het maar die vragen er ook nooit naar wat ik wel prettig vindt. Ik heb ze wel verteld want stel je voor dat het niet gaat lukken of er iets fout gaat met de eventuele zwangerschap, dat ik dan wel mensen om me heen heb die me steunen. Success met zwanger worden!
DankjullieWel!! @Kundere; Ja me moeder weet wel dat ik graag een kindje wil, Ze weet alleen niet dat we al bezig zijn.. Qua steun heb ik gelukkig veel aan mijn vriend en 1 goede vriendin van me! Leuke reactie! Groetjes