Mezelf even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Iloon1984, Sep 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloon1984

Iloon1984 Lid

Sep 1, 2013
    14
    0
    0
    Hallo allen,

Ik heb mij net aangemeld op deze site en dacht ik stel me eventjes voor.
    Ik ben Ilona en 28 jaar, mijn man en ik hebben al even een kinderwens en zijn in juni gestopt met de pil, het was snel raak maar helaas mocht ons geluk niet lang blijven.... Vorige week heb ik een miskraam gehad:(
    We zouden toen 9 weken zijn...
    Erg verdrietig en jammer!
    Ook voel ik me er erg onzeker over, angst dat het straks weer zal gebeuren... En vraag me dan soms af of de kans groter is dat ik weer een miskraam krijg nu ik die al een keertje gehad heb?

We gaan er straks weer gewoon voor, en hoop dat ik mijn onzekerheid dan aan de kant kan zetten want dat is natuurlijk ook niet bevorderlijk.

Zijn er nog meer vrouwen die dit hebben mee gemaakt en hoe heeft het daarna toen uitgepakt?i

Fijne dag allemaal.

2. Shei

Shei Lid

Sep 1, 2013
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Ilona,

Welkom op het forum, ik ben zelf ook nieuw. Ik heb geen ervaringen met miskramen, maar wel is het zo dat angst nergens goed voor is..
    Geniet van elke dag en blijf lekker positief, dan maak je meer plaats voor een nieuw kindje!

Liefs!

3. peque

peque Bekend lid

Feb 26, 2013
    828
    827
    93
    Female
    Omg. Arnhem
    Hoi Ilona!
    ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, afgelopen maart een miskraam gehad. Bij mij heeft het even geduurd voor ik er mentaal weer vol voor kon gaan en begrijp volkomen dat je op dit moment twijfels hebt en onzeker bent.

Maar op een gegeven moment zul je zelf weer voelen dat het OK is om door te gaan.

De twijfels en onzekerheid, ik weet niet of die weg gaan. Waarschijnlijk zal je meer zekerheid voelen als je wat verder vordert in de zwangerschap en je het punt voorbij bent waar je nu de miskraam hebt gekregen (tenminste, dat hoop ik dan maar ;) )

heel veel sterkte!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Goeiemorgen meiden, en welkom Iloon 1984,
    Ook hier helaas ervaring met een miskraam tijdens mijn eerste zwangerschap... Máár om ook meteen een positieve 'vibe' te sturen deze ochtend, kan ik jullie wel meteen ook vertellen dat mijn tweede zwangerschap geresulteerd heeft in een lief klein ventje... Die nu trouwens òf even aandacht wil, òf zo mijn iPad in beslag neemt ;)

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Welkom hier.

Wat verdrietig wat je meemaakt.

IK heb 5 missed abortions gehad.

Maar toen ontdekten ze ook dat ik Hashimoto heb en dat ms wel de oorzaak daarvan was.

Een miskraam geeft nog geen verhoogde kans op een nieuwe miskraam hoor. Pas als je er 2 of meer gehad hebt wel.

6. Iloon1984

Iloon1984 Lid

Sep 1, 2013
    14
    0
    0
    Jeetje wat vervelend dat je in maart een miskraam gehad heb...
    Ik denk ook dat ik me pas meer zekerder voel wanneer alles echt helemaal goed zal gaan de volgende keer.

Nu eerst even dit afwachten.

Maar ben jij inmiddels opnieuw zwanger?

Groetjes

7. Iloon1984

Iloon1984 Lid

Sep 1, 2013
    14
    0
    0
    Vreselijk zeg om dat 5x mee te moeten maken, ik vindt nu 1x al erg :(
    Ik ken Hashimoto niet, heb het even opgezocht.
    Wat betekend dit verder voor jou? Is er voor jou wel een kans dat je weer zwanger wordt en dat het dan goed komt?
    Had je voordat je zwanger wilde worden geen klachten die erop konden duiden dat je Hashimoto heb?

Groetjes

8. Iloon1984

Iloon1984 Lid

Sep 1, 2013
    14
    0
    0
    Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! :)

9. Iloon1984

Iloon1984 Lid

Sep 1, 2013
    14
    0
    0
    Hoi, jij ook welkom!
    Nee ik weet dat het nergens goed voor is, maarja het overkomt je helaas en dan krijg ik de angst er vanzelf bij..

Heb je zelf al kinderen?

Groetjes

10. Shei

Shei Lid

Sep 1, 2013
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Iloon1984: Ja ik snap het, ik praat denk ik ook makkelijk.. Ik heb wel eens gelezen dat snel zwanger raken na de pil en miskramen samen gaan.. (In mijn directe omgeving heb ik dit wel meegemaakt, ze moest na haar miskraam ook even wachten)Maar dit is nooit bewezen en artsen zeggen ook dat het niet zo is. Sommigen zijn meteen gezond zwanger.

Ik heb zelf geen kinderen, maar als alles goed blijft gaan over een aantal maandjes wel..

Ik kijk er naar uit dat je ons goed nieuws gaat geven, daar vertrouw ik op!

Sterkte en succes!

11. Iloon1984

Iloon1984 Lid

Sep 1, 2013
    14
    0
    0
    Wat leuk! Gefeliciteerd:)
    Wij wachten het gewoon nu af en we gaan er vanuit dat wij straks wel geluk hebben :)

Succes nog verder en geniet van je zwangerschap!

Share This Page