Even voorstellen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Knuffie85, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

#1 Knuffie85, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2013
    Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
    Mijn naam is tanja en woon 5jaar samen met mijn vriend en we hebben twee honden mooie franse bulldog.
    In november 2010 ben ik met de pil gestopt. Maar helaas na 1,5 jaar nog steeds niet zwanger. Dan toch maar even naar de huisarts. Die er gelukkig meteen werk van maakte en me doorstuurde naar het ziekenhuis in geldrop. Hier allerlei onderzoeken gehad door gyneacoloog en mijn vriend door een uroloog. De uroloog was kort maar krachtig en zei ons dat mijn vriend onvruchtbaar was en we nooit samen kinderen konden krijgen. Nou dan zakt het lood wel in je schoenen. Maar de gyneacoloog zei dat hij ons toch door wilde sturen naar het radboud in nijmegen om daar een biopt te laten nemen (tese). Dit is in mei 2012 ook gebeurt. Helaas met als uitslag dat mijn vriend onvruchtbaar is. De grond zakte finaal weg onder onze voeten. Daar ging onze grootste droom. We zijn gauw genoeg in juni op second opinion geweest in het UZ Gent, de arts daar wilde niet nog een tese doen aangezien de uitslag van het radboud meer dan genoeg zei.
    Weer een tegenvaller.
    Maar we krabbelde er langzaam weer bovenop en ik maakte in december 2012 een afspraak bij de psycholoog in het UZ Gent voor ons beide. Dit is ons erg goed bevallen en in maart 2013 weer terug. In april 2013 kregen we te horen dat we met onze eerste iui mochten starten in juni. Erg spannend allemaal.
    30juni heb ik mijn eerste inseminatie gehad en 16 juli een goede zwangerschapstest in handen. Hoera we waren zwanger en wel van poging 1. Ons geluk kon niet meer op. Helaas van korte duur. 21juli heb ik een miskraam gehad.
    Afgelopen 30 augustus onze tweede inseminatie gehad. Nu weer afwachten hoe het gaat verlopen.

Liefs tanja

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Jeetje wat heftig allemaal! Welkom Tanja en heel veel succes met het zwanger worden:)

3. Knuffie85

Dank je wel adria27

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    zo inderdaad dan sta je machteloos zeg, vreselijk als 1 vd 2 onvruchtbaar is.. en dan ook daarna een mk.:(
    Hopelijk is het je deze keer wel gegund!

5. Knuffie85

Dank je wel eviiii. We hebben het nu wel een plekje kunnen geven. Niet dat het er makkelijker maakt maar we kunnen metbde iui en een anonieme donor wel mee leven. Mijn vriend ziet dalijk de baby vanaf de eerste echo en hij kust nu elke dag al mijn buik. Terwijl we nog niet eens weten of het gelaaagd is. Kei lief hij zegt dan heeft ie roch al wa kusjes gekregen.

Deel Deze Pagina