Hallo allemaal.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Pixie83, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Linda. :)
    Ik ben net 30 geworden en ik ben van plan om nog deze maand de pil te slikken en daarna te stoppen.
    Ik vind het vreselijk spannend om met de pil te stoppen, want zo`n 3 jaar geleden ging het daarmee helemaal mis.:(
    De eerste 3 maanden ging het fantastich en na die derde maand werd ik zenuwachtig en depressief...zo erg dat ik niet meer kon eten en slapen en aan de anti depressiva moest. (mirthazapine/remeron)
    Nu loop ik sinds een aantal maanden bij een gynaecoloog en zij dacht dat het bij mij allemaal door de pms kwam...ik reageer daar blijkbaar heftig op. Van haar heb ik linidol en stress B pillen meegekregen en ik moet zeggen dat ik deze maand weinig last gehad heb van de pms.
    Ik loop ook bij de pop-poli in het ziekenhuis omdat ik aan de AD zit en gelukkig mag ik deze gerust blijven gebruiken tijdens de zwangerschap.
    Al met al heb ik van alle kanten hulp, maar ik blijf het zo eng vinden om met de pil te stoppen...zijn hier meer mensen die dit ook hebben gehad?:(
    Ook heb ik een onverklaarbaar gevoel dat ik niet zwanger kan worden...geen idee waarom ik dat denk, maar we zullen zien ;)
    Groetjes!;)

2. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Linda!

Welkom hier!
    Wat een spannende tijden oor jou, hopelijk gaat alles goed en zijn jullie snel zwanger!

Dat onverklaarbare gevoel herken ik wel! Helaas ben ik tot op heden ook nog niet zwanger. We werken er hard aan en hopen snel goed nieuws te hebben!

Succes meid!

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    hai pinky, bedankt voor je lieve reactie!:)

hoe lang zijn jullie al bezig? ik hoop voor jou dat je droom ook snel uit zal komen!;)

4. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Hai Linda!

We zijn af en aan al een tijdje bezig, sinds begin dit jaar in de malle medische molen. Ik heb 4 maanden Clomid gebruikt en afgelopen maand Puregon gespoten. Opzich allemaal geen ramp (hoewel het spontane wel ver te zoeken is inmiddels), maar de onzekerheid of het ooit gaat lukken blijft. Heel vervelend!

Jouw berichtje is van begin deze maand, ben je inmiddels al gestopt?

5. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Kan ik me voorstellen:( Lijkt me ook vreselijk frustrerend.

Ik heb de maand augustus een goede maand gehad, weinig last gehad van de pms en deze maand moet ik het eerst nog even aanzien...volgende week zou ik dan normaal gesproken in mijn pms periode zitten...dus ben benieuwd!

Als het allemaal nu goed blijft gaan, wil ik gaan stoppen met de pil

6. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Die onzekerheid is bij jou vast niet anders dan bij mij.. Wij vrouwen hebben het niet makkelijk he? ;)
    Hopelijk wordt almdat wachten en al die narigheid beloond met het mooiste dat er is!

He je er ook last van dat het weer heel donker weer is enzo? Versterkt dat? Ja ik heb er geen verstand van hoor, maar dat hoor je toch wel eens?

7. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Hoi welkom hier :) jeetje best heftig allemaal. Hopelijk gaat het snel gebeuren voor jullie beide. Ik zal meeduimen. En over t gevoel dat je niet zwanger zou kunnen worden dat had ik ook hoor en mijn vriend al helemaal,zeker omdat bij mij iedereen in mijn omgeving zwanger werd was of pas bevallen en ook nog eens n stuk jonger waren. Ik ben in februari dit jaar gestopt en heel erg om te zeggen nu vandaag 8 weken zwanger. Geef allebei niet op want voor je t weet ben je zwanger. Ik ken een echtpaar vrienden van me die waren al drie jaar bezig,liepen t ziekenhuis in en uit en de gyno wilde geen ivf doen omdat ze allebei kerngezond waren ,zij was er veel te veel mee bezig te gefocust dat ze moest zwanger worden.ze heeft t los kunnen laten en bleek de maand erop zwanger. Dus geef niet op dikke knuffel groetjes

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Pinky, wij vrouwen hebben het inderdaad niet makkelijk haha:p
    maar ik heb het eigenlijk niet moeilijk met dat het sneller donker wordt, wel met vroeg opstaan...
    ik kan het niet goed uitleggen, maar als ik voor 10 uur s`morgens opsta, voel ik me de eerste paar uur een beetje depri:( daarna gaat het wel weer.
    ik ben ook wel echt een nachtmens en het zal flink wennen zijn als je kleintje zo vroeg wakker is, maar dan sta je wel op met een doel en dat heb ik nu dus niet...

jesden,
    bedankt voor je lieve reactie! en gefeliciteerd he!:)
    we zijn nog niet aan het proberen hoor, dus ik heb ook geen idee of dat gevoel van niet zwanger kunnen worden, terecht is:(
    mijn man zegt wel vaker dat ik dingen voel die niet kloppen hahaha:p

9. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    @Jesden, gefeliciteerd! Geniet er van!

@Lindaatje, laten we hopen dat je gevoel je nu ff in de steek laat! Komt vast helemaal goed!

10. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Hihihi dat zegt mijn vriend ookaltijd over mij haha dan begint ie te zuchten, en zegt jes.....nee da is niet zo,je zit er totaal naast. Haha zal wel n vrouwen kwaaltje zijn haha maar andersom denk ik dat hij er wel ns naast zit. En thankxxxx pinky83 en linda

Deel Deze Pagina