Even voorstellen....

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MamaSharita, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSharita

17 aug 2013
    5
    0
    0
    Ik ben kraamverzorgster van beroep
    Hi iedereen,

Ik ben sinds een paar weekjes aan het gluren op deze site omdat mijn partner en ik weer een kinderwens hebben. Ik ben alleen in april aan de prikpil gegaan en heb deze begin aug niet meer opnieuw laten prikken.

Door alle verhalen hier op het forum ben ik best bang geworden dat het allemaal veel langer gaat duren dan ik dacht. (ben namelijk de andere keren in een oogwenk zwanger geworden)

Ik heb in overleg met de HA een week de pil geslikt om de boel weer wakker te schudden, hij heeft daarbij wel uitgelegd dat t niet hoeft te betekenen dat het daadwerkelijk werkt.
    Ik ben OG geworden maar de volgende dag was dat ook weer over, een week later gebeurde dit weer en toen was het 2dgn.

We wachten het dus af! Meer kunnen we niet doen....en natuurlijk blijven oefenen;)

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom op het forum!

Mijn idee is dat het bij iedereen anders werkt. Ik heb zelf 17 jaar de pil gebruikt en een zware ook, maar ik was met 1 keer proberen al zwanger... Ik weet wel dat het bij de prikpil anders werkt, maar ook daarin verschillen de verhalen heel erg.

Gewoon blijven oefenen zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina