even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door maris1983, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris1983

maris1983 Lid

17 okt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik zal me even voorstellen, ik ben mariska en ik ben inmiddels 30 jaar. Ik en mijn vriend hebben twee jaar geleden besloten te stoppen met de pil. Helaas mocht t tot op de dag van vandaag niet lukken. Ik ben nu twee weken overtijd en ik ben vier negatieve testen verder. Vandaag dus toch maar even naar de huisarts gegaan en die heeft ook nog getest en wederom negatief. Het kan zijn dat er iets is waardoor t dus niet op gang komt en met die boodschap mogen we wederom in spanning afwachten. Mijn cyclus is altijd zeer regelmatig en ik heb 26/9 ook een kleine bloeding gehad maar dat stelde echt niks voor en was 1.5 week voordat mijn menstruatie moest komen. Omdat ik t in mijn omgeving wel kan delen maar niemand hier ervaring mee heeft, heb ik via een vriendin (die eindelijk wel moeder is) deze site gekregen.
    Ik maak mezelf helemaal gek en hoop nog steeds stiekem wel zwanger te zijn. Misschien wel tegen beter weten in :cool:...ik hoop op deze site wat steun te kunnen krijgen in t verwerken van dit vervelende proces... Na twee jaar steeds maar proberen is mijn hoofd vol en weet ik niet meer wat te doen.
    We liepen bij gynaecoloog maar ook daar werden we niet erg veel wijzer van. Erger nog door alle stress en andere dingen zijn we zelfs heel even uit elkaar geweest....en dus gestopt bij t ziekenhuis. Nu spookt t door mijn hoofd; moet ik wel of niet gaan dokteren...ook ben ik net gestart met een vervolgopleiding want ik laat t niet mijn leven beheersen. Hoewel op dit moment t wel de overhand heeft...
    Nou heel verhaal, ik hoop natuurlijk op reacties en steun van anderen. En wie herkent zich in mijn verhaal? Wie heeft in zozelfde situatie gezeten? Het zou zo fijn zijn met iemand te kunnen praten....
    Dikke kus en knuffel!!! Mariska

2. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Welkom op het forum!!
    Zat topics hier waar je met je verhaal terecht kan!
    Sterkte en succes met alles komende tijd.

3. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
  4. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Mariska,

Welkom hier,
    Wat ontzettend vervelend dat je zo in onzekerheid zit!
    Hoe staat je vriend tegenover jouw onzekerheid nu dan?

Ik hoop voor jou heel snel duidelijkheid.. En dan natuurlijk het liefste een positieve test!

Heel veel sterkte! X

Deel Deze Pagina