Hoihoi, ik ben Nicole, 29 jaar oud, getrouwd en mama van twee kleine mannen van 16 maanden en 2 maanden oud. We hebben eigenlijk besloten dat ons gezinnetje compleet is, maar de kans bestaat dat ik toch weer zwanger ben. Vorige week zondag is het condoom gescheurd. Afgelopen woensdag dacht ik ongesteld te gaan worden, had krampen, maar geen bloed te zien. Sinds donderdag regelmatig vlagen van misselijkheid. Het zou een buikgriepje of zoiets kunnen zijn, maar voor de zekerheid volgende week maandag toch even testen. Het lastige is dat ik sinds de bevalling nog niet ongesteld ben geweest, dus ook niet weet hoe mijn cyclus nu is.
Hallo Nikky, je zit op deze manier wel in een lastige situatie ja. Want wanneer weet je of je echt overtijd bent...?! Zou het misschien toch helpen om gewoon een testje te wagen? Of misschien je huisarts/verloskundige om hulp te vragen? in ieder geval welkom op het forum!
Precies, het kan nog best even duren voor mijn menstruatie weer op gang komt, maar het kan ook elk moment zijn. Ik weet niet of het al nut heeft om te testen, ben bang dat het nog te vroeg is. Misschien maar eens informeren bij mijn gynaecoloog, die zal het wel weten denk ik...
Heb begin deze week een testje gedaan, was negatief. Maar volgens de gyn ook nog veel te vroeg. Kan op zijn vroegst komende maandag testen. Intussen nog steeds niet ongetseld, wel vervelend gevoel in mijn buik af en toe wat misselijk. Kan zijn dat mijn menstruatie er aan zit te komen, maar kan ook nog steeds betekenen dat het raak is. Het duurt echt lang voor het maandag is nu...