Nieuw! Even voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door shannax, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannax

shannax Lid

28 nov 2013
    32
    0
    0
    Eindhoven
    Hai allemaal!

Vandaag aangemaakt en wilde mezelf even voorstellen!

Ik ben begin 20, zwanger van mijn eerste kindje.. nu bijna 14 weken.
    Naast onwijze misselijkheid voel ik me nog niet echt zwanger haha.
    Ik woon samen met mijn vriend. Na 3 jaar een afstandsrelatie te hebben gehad, hij in Amerika, ik in Nederland zijn we eindelijk samen. Hij vond een baan in Nederland en zo zijn we beland in Brabant. Ik kom zelf uit omgeving Amsterdam dus het is erg wennen, voel me vaak best eenzaam en daarom leek het me leuk om met aanstaande moeders + moeders te kunnen babbelen hier op het forum.

Liefs,
    Shanna

2. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hi Welkom! :D

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Hier ook zwanger van een eerste! :).
    klinkt erg herkenbaar ik ben van Enkhuizen, Noord Holland naar Limburg verhuisd om bij mijn vriend te wonen. En woon hier ook pas sinds juli. Vind het moeilijk dat ik mijn zwangerschap moeilijk met mijn eigen familie en vriendinnen kan delen vanwege de afstand. Mijn schoonfamilie is heel lief enz maar dat is toch weer anders dan eigen fam etc.
    Ken hier ook vrij weinig mensen en al helemaal geen mensen die ook zwanger zijn. Om die reden sta ik hier zelf ook geregistreerd.

liefs Stacey

3. shannax

shannax Lid

28 nov 2013
    32
    0
    0
    Eindhoven
    Hai Stacey! :D

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Ja.. dat heb ik dus ook. Ik probeer natuurlijk wel af en toe heen en weer te reizen maar het is toch niet hetzelfde. Leventje daar gaat natuurlijk gewoon door, en hoewel ik voel dat ze mee proberen te leven,heb ik toch soms het gevoel een beetje alleen te zijn.
    Wel fijn dat ik iemand gevonden heb die in hetzelfde schuitje zit!

Hoe voel jij je tot nu toe? Werk of studeer je daar en hoe doe jij dat zelf met aansluiting tot de mensen daar?

Liefs

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Precies.. en dan ben ik ook nog is lang onderweg met dat reizen. :) Dat gevoel heb ik dus ook precies.. Je voelt je op de een of andere manier toch alleen.

En mijn vader is ook zon moeilijke om contact mee te hebben en is al niet zo van ik kom ff 1,2,3 jou kant op dat kost me vooral veel energie om uberhaupt contact mee te hebben dat vind ik wel moeilijk want heb bij hem die 24 jaar gewoond. Mijn moeder is sinds mijn 16e al uit huis en woont in Utrecht.

M'n oudste broer is wel een keer met mijn moeder en mijn zusje hier op visite geweest. Dat vond ik wel fijn en ga zelf 31 dec waarschijnlijk weer die kant uit. :)

Voel me tot nu toe prima, Eigenlijk vrij weinig kwaaltjes gehad ook.
    Alleen op het begin de eerste paar weken extreem snel moe zijn. Maar daar heb ik ook al een tijd geen last meer van. :)

Ik werk op het moment in de productie op oproepbasis dus het is niet altijd zeker wanneer ik kan werken. Werk alleen maar met dames dat is wel prettig dus die leven erg met me mee en zijn erg enthousiast. :)

Heb hier ook 1x gehad dat ik met mijn vriend naar de c1000 ging en een "vreemde" mevrouw achter de kassa vroeg hoelang ik nog moest terwijl het toen bijna nog niet te zien was dat ik zwanger was haha dat vond ik wel grappig.:)

Ik merk wel dat de mensen hier wat meer open zijn dan in Enkhuizen dus vaak als ze me wat vragen . Dan geef ik ook gewoon enthousiast antwoord en ik zwaai vaak naar mensen die ik ook niet ken :).

Buiten het werk zit ik eigenlijk vaak thuis en soms vind ik dat niet leuk maar vind het dan ook moeilijk om iets te gaan doen omdat ik hier in de buurt ook vrij weinig ken op de winkels en de supermarkt na.

Ga vaak wel mee met mijn schoonouders en naar familie feestjes van mijn schoonfamilie hier zodat ik andere mensen in de familie die wij niet heel vaak zien toch een beetje te leren kennen. :)

Deel Deze Pagina