Hoi, ik ben nieuw hier, voor het eerst zwanger, uitgerekend in augustus en struin diverse fora af naar verhalen van andere (toekomstige) mama's! Ik ben benieuwd naar ervaringen en op zoek naar informatie over verschillende onderwerpen, van bezoekjes aan de VK tot borstvoeding en bevallingservaringen!
hoi MdB1908, welkom hier, ik ben sinds gister lid en ook in augustus uitgerekend! heb jij al een afspraak staan voor je eerste echo? ik mag 4 februari. heb jij ergens last van? misselijk enzo? ik niet, alleen zware en opgezette buik en gevoelige borsten.
Hoi Snijdertje, ik heb nog geen afspraak voor een eerste echo, maar heb op 16 januari mijn eerst afspraak bij de VK! Ik heb af en toe last van gevoelige borsten, soms misselijk maar niet zo erg dat ik echt naar de wc moet rennen heb dat redelijk onder controle. Wel ben ik gevoeliger voor bepaalde geuren en smaken, dat zout zouter smaakt, zoet zoeter smaakt en ik niet meer tegen de geur van zwaardere parfums kan. En ik moet vaker naar de wc, alsof ik nu al druk tegen mijn blaas voel :s Ik weet niet of dat zo vroeg al kan? Spannend hoor, de eerste echo! Ik kan niet wachten!
Hoi MdB1908 Ik mag 21 januari naar de vk. Spannend voor beide dus. Veel plassen heb ik ook last van en ik heb gelezen dat dat normaal is, dan drukt je baarmoeder op je blaas. Ook liggen je darmen wat hoger dan normaal. Dat van de smaken dat heb ik niet, ik ben ook nog helemaal niet misselijk geweest. Het liefst wil ik morgen de 1ste echo al maar moet nog eventjes wachten