Hai iedereen, Ik had me altijd voorgenomen voor mijn 30e kindjes (proberen) te krijgen, maar zonder partner ging dat lastig! Gelukkig heb ik ondertussen de man van mijn dromen ontmoet en we hebben besloten dat we nu, in mijn 30e levensjaar voor een kindje willen gaan! Ik ben een paar maandjes geleden met de pil gestopt en wilde mijn lichaam even laten ontpillen. Vanaf mijn laatste menstruatie eind december hebben we besloten van elkaar te genieten en te kijken wat er van komt, haha! Met als gevolg, dat ik deze maand voor de eerste keer in spanning zit.. Zou het zou zijn? Ik had me voorgenomen het op me af te laten komen en niet "te graag te willen".. maar dat is misschien wat naïef Lijkt me gezellig met "lotgenootjes" te kletsen en van gedachten te wisselen! Groetjes, Felice
Ahh das een heel herkenbaar verhaal! Welkom hier! Wachten duurt zoooooo lang! Wanneer zou je normaal gesproken ongesteld moeten worden?
Hee An, Ik was een weekje op vakantie .. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar ben het gister helaas al geworden..korte cyclus, baart me zorgen, maar tis afwachten natuurlijk. Komende maand zal de eerste maand zijn dat we echt ervoor gaan, dus ik heb geduld nodig. En jij? Hoe lang ben jij al bezig? Voor de 1e? Of heb je al n kindje?