Kattenvrouwtje stelt zich voor.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Kattenvrouwtje, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Hai allemaal,

Ik ben een hardwerkende vmbo docente met een grote passie voor kunst, katten en koken. Ik ben al 10 jaar samen met de liefde van m'n leven en vorig jaar ook getrouwd.

Afgelopen jaar ben ik 28 geworden en kreeg ik ook de diagnose pcos. Ik vond het heel fijn om te weten wat er 'mis' was , maar toen ik thuis me ging inlezen op wat het inhield ben ik me kapot geschrokken.
    Needless to say; zwanger worden zou hoogstwaarschijnlijk alleen lukken met wat hulp. Nu ken ik mijn man heel goed en weet ik dat hij dat niet wil. Het idee dat wij samen kinderen willen is pas een jaartje door de 'nee' heen dus misschien komt het nog.
    De gyno heeft het liefst dat ik 10 kg afval voordat ik zwanger wordt.
    Dat zou ik ook fijn vinden, maar het lukt me helaas niet om het blijvend kwijt te raken.

Omdat ik veel overgewicht heb (BMI van 33) wil ze me niet helpen om mijn menstruatie op gang te helpen zodat ik meer kans heb op bevruchting. Ik ben al anderhalf jaar niet ongesteld geworden dus bij mij is de moed me in de schoenen gezakt.
    Afgelopen januari met Gods gratie een kuurtje primolut gehad en daarna ook ongesteld geworden. Afgelopen maandag had ik, naar mijn gevoel, m'n eisprong dus ik hoop dat het klussen zijn werk gedaan heeft.

Ik ben ontzettend hoopvol, positief en vol verwachting.
    Ik hoop dit jaar zwanger te worden.

Ik hoop heel veel van jullie te leren en af en toe mijn gekte kwijt e kunnen. De vragen die je liever niet aan een ander stelt omdat ze je dan obsessief vinden, hihi.

Bedankt voor alle topics. Ik lees ze aandachtig en met met heel veel plezier!

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Welkom en veel succes met zwanger worden.

Deel Deze Pagina