Hallo, Ik ben Bernadet 27 jr, woonachtig in overijssel.. Ik ben nu 28,1 zwanger van ons derde kindje (jongetje) ik heb een dochter van 3,5 en een zoon van 13 mnd. 2 mei ben ik uitgerekend van dit wonder. Het lijkt me leuk om verhalen uit te wisselen en ff te lezen van andere zwangeren Ik merk nu ik zwanger ben van de derde dat ik er lang niet zo van kan genieten dan van de andere zwangerschappen. Ik zit vanaf week 10 al in de ziektewet ivm met mijn bekken/SI gewrichten. Heb dagen dat ik niet weet hoe ik moet lopen/zitten. Maargoed we komen er wel... aangezien ik nog 2 kinderen heb en de jongste nog niet zelfstandig loopt is het ook wel zwaar. Het is wel een andere zwangerschap dan de vorigen, bij de vorige 2 was ik in de eerste weken erg misselijk en heb ik bijna wekelijks gespuugd tot aan de 40 weken. En bij deze zwangerschap was ik totaal niet misselijk, dit kwam pas rond de 20ste week. Ik kan niet wachten tot dat het april/mei is dat de uk er is, zodat ik weer meer energie en zin heb om dingen te ondernemen met mijn kids. De zin is er nu ook wel, maar ik moet het snel opgeven omdat ik anders de dag niet door kom... Nou voor verder vragen of intresse hoor ik het wel!