even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mowglie, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mowglie

mowglie Lid

12 mrt 2014
    42
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben 24 jaar oud en mijn man en ik hebben een jaar geleden besloten dat we graag een kindje zouden willen verwelkomen. In april 2013 ben ik gestopt met de anticonceptiepil. Tot op heden heb ik nog steeds geen regelmatige cyclus. Ik ben hiervoor al eens naar de huisarts geweest en er is toen bloed bij me afgenomen. Hieruit is niets afwijkends naar voren gekomen. De huisarts heeft met toen geadviseerd om het nog even aan te kijken en anders in februari 2014 terug komen. Dat zou ik nu moeten doen eigenlijk. Maar ik durf eigenlijk niet zo goed te gaan. Ik voel me er erg onzeker over en weet dan ook niet goed wat me dan te wachten staat. Ik hoop hier tips te krijgen en te leren van ervaringen van anderen!

liefs

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    welkom :) , hopelijk vind je hier antwoorden op je vragen meid !
    en hopelijk vind je ook de moed om terug naar de huisarts te gaan , misschien krijgen ze je cyclus wel snel in regelmaat mits een beetje hulpmiddelen ;) veel succes alvast.

ikzelf heb een lang verhaal daarover , maar om het kort te maken , toen ik 22 was en nog bij men ex lukte het ook niet om zwanger te worden had ook redelijk onregelmatige cyclus en toen hebben ze me clomid gegeven en men cyclus goed opgevolgd en toen was ie wel regelmatig hoor, dus zeker niet bang zijn om terug naar de huisarts te stappen !!! xxx succes alvast

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina