3 keer is scheepsrecht?

Discussion in 'Even voorstellen' started by Wernhilde, Apr 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wernhilde

Wernhilde Lid

Jun 19, 2011
    39
    0
    0
    Administratief en communicatief medewerkster
    Brabant
    Hallo allemaal,

Na een miskraam met 8 weken, en in februari/maart een bbz met 9,5 weken waarbij mijn rechtereileider is verwijderd, ben ik nu direct weer zwanger!

Het bizarre geluk dat ik direct weer zwanger ben geraakt in de herstelperiode van mijn bbz was even schrikken, maar dit keer ben ik positiever dan tijdens de vorige zwangerschappen.

Blijkbaar zijn zowel vriendlief als ik zeer vruchtbaar, wat een grote rijkdom is, maar 2 keer zo'n klap blijft moeilijk te verwerken.

Het moet dit keer goed gaan, nog een slechte afloop is gewoonweg geen optie.

Ik hoop hier ervaringen uit te wisselen, en gebeurtenissen en emoties te delen. Ik zat voorheen op wij.nl, maar daar zijn te weinig (actieve) forumgebruikers zodat ik nog niet echt het idee had m'n ei kwijt te kunnen.

Iedereen heel veel geluk, gezondheid en vruchtbaarheid gewenst en tot op het forum!

Groetjes,

Wernhilde

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Met zulke positiviteit moet het wel goed blijven gaan! Hoeveel weken ben je nu?

3. Wernhilde

Wernhilde Lid

Jun 19, 2011
    39
    0
    0
    Administratief en communicatief medewerkster
    Brabant
    Hoi Ellie,

Bedankt :)

Heb nog geen idee hoe lang, maar het kan in elk geval niet langer dan 5 weken zijn. Gisteren dikke postieve test gedaan, direct ziekenhuis gebeld en direct bloed geprikt. Vanochtend de hcg-uitslag gekregen: 170. Ik denk zelf dat ik nog maar 4 weken ben, maar hopelijk brengt de eerste (inwendige) echo (volgende week woensdag) al iets meer duidelijkheid. Afwachten dus en waarschijnlijk komende maand iedere week een echo ter controle.

Ik hoop dat het vruchtje zich dit keer op een goede plaats nestelt, en natuurlijk blijft zitten. En daarna... dat zien we dan wel weer.

Groetjes

4. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Spannend hoor! Ik hoop voor je dat alles goed zit en blijft zitten!

5. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

Feb 9, 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw spannend allemaal!
    Welkom en heel veel succes met de zwangerschap hoor!

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Welkom op het forum en ik hoop heel hard mee dat dit kindje bij jullie mag blijven :)

Share This Page