Goede avond allemaal! Mijn naam is larissa en ik ben 25 jaar, ik ben samen met mijn vriend van 48. We zijn nu al een geruime tijd (2jr) bezig met zeg maar oefenen alleen wilt het nog niet echt lukken. We wonen in zaandam en das echt wel fijn plattelands wonen (richting zaanse schans) haha! Nu ben ik wel op t moment overtijd dus zal in een aantal onderwerpen misschien te zien zijn met bepaalde vragen! Hopelijk komt ook onze droom snel uit♥ Groetjes larissa
wel he. volgens mijn berekeningen 8 dagen. volgens de tracker waarin ik mijn menstruatie enz invoer zegt 3 dagen overtijd.. heb gister test gedaan maar negatief.. last van spierpijn rond heupen links rechts en me borsten...
Welkom .hopenlijk komt je droom uit.wij deden voortaan pas testen met twee weken , dus we weet bij jullie . Groetjes jes
goedemiddag mensjes! dank jullie wel voor de leuke berichtjes! kwebbel! leuk zeg! een mede liefhebber voor oudere mannen! haha heb jij geen last met zwanger worden doordat hij ouder is?. thanks jesden! ik wil morgen ha belle voor bloedtest! nog steeds geen menstruatie
Welkom hier! Ook ik heb een relatie met een oudere man (ik 33, hij 57). En nu zwanger van ons eerste kind samen, mijn tweede kind en zijn 4e kind. Hoop dat je snel zwanger bent. Veel geluk samen! Groetjes Calimerootje
Welkom hier, en zoals ze zeggen leeftijd is slechts een nummer!! Heb je inmiddels een positieve test??
goedemorgen! nope 3 nega testen! een uur geleden de huisarts gebelt.. en word terug gebelt.. of ik bloed mag prikken! nu 12dagen overtijd..
wij zijn wel al 2 jaar aan het oefenen! leuk dat er meerdere zijn die een oudere vriend hebben! leeftijd zegt niets zijn maar nummertjes idd! xx
Hmm naar dat je al zon tijd nu overtijd bent! Hopelijk snel duidelijkheid! Verder natuurlijk welkom hier!!