Hallo allemaal! Ik ben via via op deze site terecht gekomen. Ik heb een probleem met zwanger worden, die nogal gecompliceerd is. Er zijn bij mij diverse medische problemen die eraan bij dragen dat ik geen normaal cyclus heb. We hebben inmiddels al ruim 7 jaar een kinderwens, maar komen niet verder. Ik ben op zoek naar een goed Academisch Ziekenhuis voor een second opinion, een ziekenhuis die "out-of-the-box" denkt en mij niet direct de deur wijst, omdat ik te complex ben. Ik weet niet goed onder welk forum ik mijn verhaal het beste kan zetten, daarom begin ik maar bij me voor te stellen ! Wij zijn (nog) niet bezig met behandelingen, omdat de basis niet goed is (overgewicht (ik moet eerst afvallen), hormonale problemen, stofwisselingsproblemen). Ik hoop op deze site weer een stapje verder te komen in dit lange en zware traject... Alvast bedankt! Groetjes, Mirjam
Welkom Mirjam1981! Ik heb geen ervaringen met dit soort dingen, maar er zijn best een aantal dames hier die in de MMM zitten, of hebben gezeten die je vast verder kunnen helpen met tips of advies. Heel veel succes!